Vzamimo si trenutek za razmislek o preteklem letu in izrazimo svojo hvaležnost. To je prav tako čudovita priložnost, da se zahvalimo tistim, ki so nam skozi vse leto stali ob strani in prispevali k našemu uspehu. [Preberi]
Vzamimo si trenutek za razmislek o preteklem letu in izrazimo svojo hvaležnost. To je prav tako čudovita priložnost, da se zahvalimo tistim, ki so nam skozi vse leto stali ob strani in prispevali k našemu uspehu. [Preberi]
Družbena omrežja so postala pomemben vzvod za prepoznavnost podjetja, zato je včasih v poplavi objav zelo težko izstopati iz množice. Da bi pritegnili pozornost svojih kupcev in okrepili podobo svoje blagovne znamke, se uporaba promocijskih materialov velikokrat izkaže za učinkovito orodje za spodbujanje interakcij. [Preberi]
A se spomnite lanskega leta? Ste eden tistih, ki v naglici kupijo nekaj, v kar še sami ne verjamejo, da je dobro darilo, ste pa morali na hitro nekaj kupiti, saj so vsi vaši poslovni partnerji hodili k vam s polnimi prtljažniki poslovnih in promocijskih daril, vi pa niste imeli ničesar? [Preberi]
V iskanju popolnega poslovnega darila smo v letu 2024 priča novemu valu inovativnosti in osebnega pristopa. Trendi poslovnih daril odražajo čas, v katerem je osebni pristop postal ključnega pomena in trajnost ni več samo želja, ampak pričakovanje. [Preberi]
Povečajte prepoznavnost vašega podjetja na sejmih z uspešno uporabo promocijskih in poslovnih daril. Odkrijte učinkovite strategije, ki bodo vplivale na uspeh vašega podjetja na sejemskih prireditvah. [Preberi]
V sodobnem poslovnem svetu promocijska in poslovna darila nadaljujejo svoj vzpon kot ena izmed ključnih sestavin uspešnih trženjskih strategij. Njihova moč ni le v ustvarjanju odnosov in dvigovanju prepoznavnosti blagovne znamke, ampak prav tako v sposobnosti ciljanega in dolgoročnega vpliva na prejemnike. [Preberi]
Konec leta družbe vse bolj razmišljajo o obdarovanju svojih poslovnih partnerjev, zaposlenih in tudi kupcev. V nadaljevanju vam predstavljamo bistvene davčne vidike obdarovanja. [Preberi]
Poslovna ali promocijska darila za zaposlene so učinkovit način izkazovanje hvaležnosti in spodbujanje pozitivnega delovnega vzdušja v podjetju. Pravilno izbrana darila lahko okrepijo pripadnost zaposlenih, izboljšajo motivacijo in povečajo zadovoljstvo pri delu. [Preberi]
Za tople poletne dneve smo pripravili izbor najboljših promocijskih predmetov, ki bodo vašim poletnim dejavnostim dodali pridih sloga in funkcionalnosti. Ne glede na to, ali ste navdušenec nad naravo, ljubitelj sprostitve ali pustolovec, ki si želi odkrivati nove stvari, boste našli vse, kar potrebujete za čudovito preživljanje poletja. [Preberi]
Poslovna darila povezana z avtomobili so več kot le preprosti predmeti. Predstavljajo gesto pozornosti, ki pokaže, da cenite svoje stranke, partnerje in zaposlene ter jih podpirate v njihovem avtomobilskem življenju. Poleg tega vam omogočajo, da promovirate svoje podjetje, krepite prepoznavnost blagovne znamke in vzpostavljate dolgoročne odnose s svojimi poslovnimi stiki. [Preberi]
Potrošniki lahko s svojimi nakupnimi odločitvami prispevamo k bolj trajnostnemu svetu tako, da z izbiro resnično okolju prijaznih izdelkov in z izogibanjem podjetjem, ki se uporabljajo zeleno zavajanje, spodbudimo podjetja k bolj trajnostnim praksam in tako dodamo svoj delež k ohranjanju planeta. [Preberi]
Večina nas pozna že vrsto let, kot proizvajalca in trgovca s promocijskimi in poslovnimi darili. Pa vendar Habeco ponuja veliko več. Med ostalim, je v našem prodajnem programu potrebno posebaj izpostaviti opremo za šport, ki vam jo po želji tudi potiskamo ali izvezemo. To dvoje skupaj, na enem mestu, vam ne more ponuditi vsakdo. [Preberi]
Promocijske polo majice so vedno odlična izbira za reklamiranje vašega podjetja ali blagovne znamke. So priljubljene in vsestranske, zaradi česar jih uporabniki radi nosijo ob različnih priložnostih, od poslovnih sestankov, športnih dogodkov do sproščenih druženj. Prve polo majice so nosili britanski vojaki v 19. stoletju in so jih poimenovali po igri polo, ki izvira iz Indije. [Preberi]
Promocijski tekstilni izdelki so eno najučinkovitejših oglaševalskih orodij. Vložen denar se zagotovo povrne večkratno, trajanje promocije pa močno presega običajen čas pri ostalih načinih oglaševanja. Torej, na kratko, promoviranje vašega podjetja ali blagovne znamke z zimskimi promocijskimi tekstilnimi izdelki, je dobra naložba. [Preberi]
Trajnostna darila za otroke običajno ustvarjajo pozitiven in dolgo trajajoč vtis v mislih vašega obdarovanca. Katerih stvari ste se veselili kot otrok pred prazniki, kot so velika noč, božič in rojstni dnevi? Seveda, daril!!! Otroci ob takšnih priložnostih pozabijo na vse, vendar pa je ena stvar, ki jo težko zamudijo, darila! [Preberi]
Raziskave so pokazale, da je promocijski material učinkovitejši od digitalnih oglasov pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke in povečanju prodaje. Zato so drinkware artikli ali promocijske posode za pitje eno najbolj priljubljenih promocijskih daril. [Preberi]
Promocijske kape (kape z logotipom, kape po meri, kape, brandirane z blagovno znamko, reklamne kape) so eno najučinkovitejših poslovnih daril za vašo blagovno znamko ali podjetje. [Preberi]
Pravijo, da so oči ogledalo duše. Veste, da to ljudje radi rečejo, vendar ali veste, zakaj? Ljudje navadno pravijo tako, ker prva stvar, ki jo opazijo, ko vas pogledajo, so vaše oči. Če to želite izkoristiti v svojo korist, lahko nabavite promocijska sončna očala ter z njimi povečate svoje poslovanje in izboljšate svoje oglaševanje. [Preberi]
Poletje je bilo vedno priljubljena sezona, ne samo za posameznike, ampak tudi za blagovne znamke, poslovanja in podjetja. To je najtoplejši letni čas in asociira na počitnice, potovanja, blaženost, zabavo in srečo. Zato ustvarja odlične priložnosti za trženje na temo počitnic in sezonsko trženje. [Preberi]
“Varčni z vodo in okolju prijazni promocijski izdelki so trenutno ena od trajnostnih promocijskih naložb, s katero podjetja želijo pridobiti boljšo prepoznavnost blagovne znamke v okoljsko ozaveščenem svetu.” [Preberi]
Nemalokrat ste pred dilemo, kakšno promocijsko darilo izbrati, da bo efekt obdarovanja čim boljši. V zadnjem času se vedno znova potrjuje, da je to kakšen artikel iz skupine "promocijski tekstil" in T majica je zagotovo najbolj reprezentativeno darilo v tem segmentu. Seveda tudi tokrat brez izvirnosti in domišljije ne bo šlo! [Preberi]
Že vrsto let sodelujemo z našimi poslovnimi partnerji pri pripravi in organizaciji poslovnih in strokovnih dogodkov. Promocijska in poslovna darila so izredno pomemben del vsakega tovrstnega dogodka, sa poskrbijo za izražanje pozornosti na samem prizorišču in imajo dolgotrajen efekt tudi po dogodku. Nudimo vam zanesljivo podporo pri izbiri, oblikovnju, naročanju in dobavi promocijskih izdelkov za sejme, konference, kongrese, okrogle mize ipd. V svojih več kot 30 letih obstoja smo si pridobili dragocene izkušnje s področja priprave in organizacije dogodkov, ki jih z veseljem delimo z vami. [Preberi]
Promocijske flaške za vodo so zagotovo eno najpopularnejših promocijskih daril današnjega časa. Njihova uporabna vrednost in prijazna površina za vse vrste brendiranja jih postavlja med TOP promocijske izdelke. Zelo so dobrodošle tudi na strani obdarovancev, saj flaške za vodo uporabljamo skoraj vedno in vsepovsod. [Preberi]
O promocijskih dežnikih je treba vedeti več stvari in razlogov, zakaj jih ne bi smeli zanemarjati, še posebej, če želite izstopati s svojo marketinško taktiko. Zato vam bo spodnji članek “Promocijski dežniki, vaši potujoči panoji” pomagal pri tem z odgovori. [Preberi]
Promocijske brisače so brisače, označene z logotipom, barvo, dizajnom ali sporočilom. Imajo enak namen kot vaše običajne brisače, le da so označene z blagovno znamko ali pa narejene po meri. Brisače so povezane z osnovnimi človeškimi potrebami, saj jih potrebujemo in uporabljamo za različne namene, kot na primer promocijske športne brisače, promocijske brisače za plažo in tako naprej. [Preberi]
Tehnološki promocijski izdelki so tehnološki ali elektronski izdelki, označeni z logotipom, sporočilom ali dizajnom vašega podjetja. Odlični so za dopolnjevanje vaše poslovne oglaševalske strategije in promocijo vaše blagovne znamke. So stroškovno učinkoviti, dragoceni in vašemu podjetju lahko zagotovijo izpostavljenost, ki jo potrebuje. [Preberi]
Promocijski izdelki in s tem tudi promocijski nahrbtniki so uvrščeni pri različnih generacijah kot eno izmed najučinkovitejših oblik oglaševanja. Vsak dan srečate subtilen, a močan promocijski izdelek. Vidite ga, ko ga nosijo šolski otroci kot promocijske torbe z naramnicami ali pa odrasli kot promocijski nahrbtnik za prenosni računalnik. Ti so sicer podobni nahrbtnikom, ki jih poznate, vendar zadnji nimajo čiste površine, temveč so označeni z vzorci, logotipom ali sporočilom. Zato se ta izdelek imenuje "promocijski nahrbtnik." [Preberi]
Posedeti ob dobri kavi, pijači ali jedi, v prijetni družbi je dogodek, za katerega si vsakdo rad vzame čas. In če imamo možnost izbire, zagotovo izberemo lep, prijeten lokal, kjer je osebje prijazno in uslužno ter praviloma zagotovo tudi okusno in enotno oblečeno. Skoraj po celem svetu je to standard, ki kaže na kvalitetni nivo lokala, resnost in zavedanje lastnikov kako se dela posel in profesionalen odnos do svojih strank in obiskovalcev. Mogoče boste rekli, da takšna gostinska oblačila veliko stanejo, pa vendar to ni res. Takšna investicija sploh ni velika in se zagotovo zelo hitro povrne. In v današnjem blogu vam bomo predstavili kopico rešitev, ki vam bodo podkrepile to našo trditev. [Preberi]
“Premišljeno darilo je ustrezno darilo. To je darilo, katerega cilj je, da prejemnik ostane zadovoljen in srečen.” Ste se že kdaj znašli v situaciji, ko niste vedeli, kako izbrati popolno darilo za nekoga, ki je videti, kot da ima vse? Ali pa ste že kdaj obiskali kakšen dogodek in se je zdelo, kot da so vaša darila za praznovalce le običajni izdelki? [Preberi]
Velikokrat velja, da so glavna vrednost uspešnega podjetja motivirani, predani in zadovoljni zaposleni. Le takšni lahko v svoje delo vložijo vso svojo energijo, izkušnje in veselje. Le takšni lahko dosegajo izjemne rezultate. Le s takšnimi zaposlenimi lahko podjetje dosega svoje cilje. [Preberi]
To je standardno vprašanje skoraj vsakega kupca, ki nakupuje promocijski tekstil. In verjemite, ni enoznačnega odgovora. Prednosti ene ali druge tehnike so od primera do primera različne in le eno je gotovo. Tako tisk, kot vezenje sta obstojna, če sta pravilno in kvalitetno izdelana. [Preberi]
V zadnjih letih smo spoznali pomen promocijskih daril kot subtilnega, a močnega orodja, ki lahko prinese odlične rezultate, čeprav je za to potrebno veliko načrtovanja. Zato je prvi in ključni korak pri izbiri promocijskih daril kot del vaše oglaševalske strategije določitev vaše ciljne skupine. Ugotovitev ciljne skupine vam pomaga strateško uporabiti "Generacijski marketing", trženjski pristop, ki uporablja generacijsko segmentacijo v trženju, komunikacijah in strategiji. [Preberi]
Promocijski izdelki imajo dolgo življenjsko dobo; več kot 45 % potrošnikov uporablja promocijski izdelek vsaj enkrat na dan. Danes je svet globalen in nasičen z digitalnimi vsebinami. Te so ustvarile konkurenco med podjetji in blagovnimi znamkami in vsi se borijo za pozornost potrošnikov. Zanimivo je, da obstaja manj znan obvod, ki je stroškovno učinkovit, prepričljiv in merljiv. To je trženjsko orodje, ki so ga nekatera podjetja in blagovne znamke že zdavnaj sprejeli, druga pa so spodbujena k uporabi. To subtilno, a močno orodje je znano kot "Promocijska darila." [Preberi]
Obdarovanje je v 21. stoletju postalo veliko več kot golo izmenjevanje predmetov. Tako v poslovnem, kot tudi v zasebnem svetu, ima obdarovanje prav poseben pomen in prav je, da se, v kolikor se še ne, tega začnete zavedati. [Preberi]
Majica je danes priznana kot element pop kulture ter modnega in življenjskega sloga, ki je bil sprejet v tržnem in oglaševalskem prostoru. Vpliva daril in oblačil blagovnih znamk kot delov strategije blagovne znamke na notranjo in zunanjo komunikacijo ne smemo nikoli spregledati. Majice so del oblačil z blagovno znamko podjetja, ki spodbujajo okrepitev timskega dela in povečajo moralo zaposlenih. Kot del promocijske taktike ali oglaševalske kampanje se lahko razdelijo potencialnim strankam, potrošnikom in širši javnosti, ter vplivajo na namen nakupa, povečajo prepoznavnost blagovne znamke in spodbujajo percepcijo o izdelkih. [Preberi]
Kot smo že velikokrat poudarili, je uporabnost ena bistvenih prvin dobrega promocijskega darila. Še posebej pa to velja za reklamne T majice, ki so tudi eden najpopularnejših artiklov v paleti promocijskih daril. Skoraj vsak od vas ima že kakšno izkušnjo, ko je majica, ki ste jo dobili v dar, po nekaj pranjih popolnoma spremenila obliko in barvo. In takšna reklamna majica zagotovo ni dosegla svojega želenega cilja in namena, temveč povsem diametralno nasprotnega. Zato je zelo pomembno, da poznate vsaj osnovne parametre, ki vam bodo pomagali izbrati in naročiti kvalitetno reklamno majico, ki pa bo obenem tudi optimalno zadostila vašim potrebam in finančnim zahtevam. Zato smo vam pripravili nekaj nasvetov, ki je velja upoštevati ob nakupu promocijskih T majic. [Preberi]
Zavedanje, da so promocijska ali poslovna darila najcenejša oblika pospeševanja prodaje, je vse bolj prisotno med podjetniki in poslovneži. Zaradi tega dejstva in res bogate ponudbe na trgu se tudi v tej obliki promocije vse težje prebijemo iz povprečja, kar pa je osnova za dober marketing. Časi, ko smo podarili poceni kapo z odtisom, ki je vseboval logotip, naslov in nemalokrat še telefonsko številko, so nepreklicno mimo. Pa ne, da takšna kapa ne bi imela pozitivnega učinka. Ga ima, vendar lahko z malo domišljije in ustvarjalnosti, za približno enako ceno, ustvarimo kapo, ki jo bodo vaši obdarovanci z veseljem nosili in s tem širili vaše sporočilo ali blagovno znamko. In le na ta način lahko res dosežemo optimalne rezultate marketinga s promocijskimi in poslovni darili. Kapo smo uporabili zgolj kot primer, princip je pri vseh segmentih daril podoben. [Preberi]
"Takole pa ti prijatelji polepšajo dan!!! Hvala Branko in hvala team Habeco". To sporočilo nam je na dan prejetja personaliziranega darila poslal naš poslovni partner Aleksander Markuš iz mariborskega podjetja VAMAR d.o.o. in zraven priložil slike, kako je odpiral darilno škatlo. In to je le eden izmed mnogih pozitivnih odzivov, ki smo jih prijeli v oktobru, ko smo našim izbranim kupcem poslali personalizirani lonček za kavo. Zagotovo to nismo storili zadnjič! [Preberi]
V Sloveniji v času COVIDA-19 nismo edini, ki se dan za dnem sprašujemo, če je nošnja zaščitnih mask res nuja ali je zgolj klonjenje pod politično propagando. Ko se je začela epidemija, so zaščitne maske, rokavice in razkužila postali naši zvesti spremljevalci, ki jih na začetku nismo posebej marali, ampak v skrbi zase in za svoje bližnje smo si v trenutku začeli delati nepredstavljive zaloge (ki jih je seveda spremljala tudi nepregledna zaloga toaletnega papirja, ki pa je, kot so ugotovili psihologi iz celega sveta, le zadovoljevanje tiste primarne potrebe, ki v nas skrbi za to, da se na nek način počutimo varne). [Preberi]
Ste mnenja, da so koledarji, rokovniki in kemični svinčniki preteklost? Res je, da ta promocijska darila sčasoma izgubljajo svoj tržni delež, ki pa še vedno ostaja sorazmerno zelo visok. Sploh v času novega leta in Božiča. Mogoče jih vi osebno uporabljate vse manj, pa vendar si še mnogo vaših kupcev ne zna predstavljati delovnega dneva brez koledarja in rokovnika. [Preberi]
Pri vodenju uspešnega podjetja je dobra marketinška strategija zelo pomembna. In nujno je, da vanjo vključite tudi promocijska darila, saj lahko z njimi na daljši rok povečate zavedanje o vaši blagovni znamki. Ko razmišljate v smeri za ali proti promocijskemu darilu, se vprašajte, komu ga pravzaprav dajete: poslovnemu partnerju v dar ali, sebi kot promocijo pri obstoječih in bodočih partnerjih. [Preberi]
Ko želimo podjetje čim bolje pozicionirati na trgu, ali pa preprosto utrditi njegov položaj, poleg oglaševanja pogosto razmišljamo tudi o promocijskih darilih. Eno izmed najbolj učinkovitih promocijskih daril so MAJICE. V nadaljevanju vam razkrijemo, zakaj je temu tako, in kako pripravite najbolj učinkovito promocijsko majico, ki vam bo služila kot odlična reklama in ne obdarjencu kot pižama ali krpa za brisanje prahu. [Preberi]
Če imate v vašem podjetju navado obdarovati vaše stranke in poslovne partnerje, potem se že zavedate, da uporabljate eno izmed najbolj učinkovitih in najbolj cenovno ugodnih marketinških orodij. Če te navade še nimate, potem je zdaj zadnji čas, da v svoje podjetje uvedete promocijska darila, saj boste na ta način neopazno vstopili v življenja vaših strank, pri njih pa zaradi majhne in praktične pozornosti pustili pozitiven vtis. Naj vam razložimo zakaj je temu tako. [Preberi]
Industrija promocijskih izdelkov vztrajno raste, a s tem postaja tudi vse bolj zapletena. Nenehno spreminjajoči se družbeni trendi in tehnološki napredek lahko izbor promocijskih izdelkov in poslovnih daril za vaše podjetje še dodatno oteži. Tudi zato za vas sledimo trendom industrije promocijskih izdelkov in vam v tokratnem blogu predstavljamo top 7 promocijskih daril, z izborom katerih v letošnjem letu zagotovo ne boste zgrešili. [Preberi]
Skorajda z gotovostjo lahko trdimo, da plastične vrečke uporabljamo vsi. Od prodajalca zelenjave do trgovine z unikatnimi oblikovalskimi izdelki. Plastične vrečke so zelo priljubljene saj so poceni, trpežne, lahke, funkcionalne, pa tudi higiensko neoporečne za prevoz hrane in drugega blaga. Čeprav smo plastične vrečke smatrali za nekakšne sodobne ugodnosti, za katere se zdi, da ne moremo brez njih, so na žalost zelo odgovorne za onesnaženje našega lepega planeta. V Sloveniji bodo zato s pričetkom leta 2019 v trgovinah prepovedane brezplačne plastične nosilne vrečke. Bodimo torej za zgled in plastično vrečko zamenjajmo s tistimi iz okolju prijaznih materialov. [Preberi]
Veseli december je čas, ko počasi iztekajoče se leto izkoristimo za obdarovanje poslovnih partnerjev in strank. Veliko podjetnikov svoje poslovne partnerje obdaruje pravzaprav samo ob koncu leta. Ste vedeli, da je to ena od ključnih napak, ki jo pri poslovnem obdarovanju lahko storite? Čas za poslovna darila je namreč čez vse leto in takšno obdarovanje bo še poglobilo vaš odnos s poslovnimi partnerji in strankami. [Preberi]
Ko vstopite v zasebno življenje vaše stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če k temu dodate še uporabnost in posledično zadovoljstvo, ste že blizu popolnosti. Sedaj pa dobro premislite, katera vrsta oglaševanja vam lahko ponudi takšne občutke pri strankah? S katero vrsto promocije lahko tako enostavno dosežete te cilje, obenem pa gradite lojalnost in opozarjate na vrednote. Pa dejstva, da bo vaš logo ali reklamno sporočilo nenehno na očeh obdarovanca in okolice, še omenili nismo. Pa to še ni vse! Promocijska in poslovna darila so tudi najcenejša oblika oglaševanja, glede na rezultate. [Preberi]
Jesen zaradi čudovite palete barv, v katere se odene narava, velja za še posebej očarljiv letni čas. Krošnje listnatih dreves se najprej odenejo v rumeno, nato v rdečo in na koncu v rjavo barvo. Ste opazili, da ob pogledu na rumeno listje občutite vedrino, rdeča barva vas spominja na energijo in vitalnost, rjava barva pa vzbuja občutek ugodja in varnosti? Barve imajo izjemen psihološki pomen, ki se ga dobro zavedamo tudi v našem podjetju. [Preberi]
V času, ko je nenehna komunikacija način življenje, je obdarovanje postalo prava umetnost. To velja tako zasebno kot v poslovnem svetu, saj je obdarovanje veliko več kot le izmenjava predmetov. Tudi zato je slednje postalo del komunikacije, saj z darilom predajamo sporočilo. Poslovni partnerji so del našega uspeha, zato je lahko pravilno izbrano darilo neprecenljivo sporočilo spoštovanja. Da bo poslovno darilo doseglo svoj namen smo za vas pripravili nekaj nasvetov in strategij, ki vas lahko obvarujejo pred napakami pri poslovnem obdarovanju. [Preberi]
Mesec maj je za marsikoga eden najlepših mesecev v letu. Le kako nebi bil, saj nam s soncem prinese tudi čas izletov, piknikov, prvih pobegov na morje in nepozabnih druženj. Fotografije, ki jih bomo delili na družbenih omrežjih in si jih s prijatelji še dolgo z veseljem ogledovali, pa ob naših nasmejanih obrazih razkrivajo tudi resnične zvezde naših dogodivščin. [Preberi]
Tokratni blog je namenjen kakovostnim delovnim oblačilom, za povsem različne poklice. Kakšna delovna oblačila izbrati, da bodo vaši zaposleni varno opravljali svoje delo in se bodo počutili udobno? In kakšna oblačila izbrati, da bodo vaši zaposleni bolj produktivni, bolj pripadni in bodo zaslužili več? [Preberi]
Na spletni strani habeco.si boste našli široko ponudbo poslovnih in promocijskih daril. Kakšna pa je razlika med tema pojmoma in katera so prava izbira za vaše podjetje? [Preberi]
Dodobra smo zajadrali v november. Za nekatere je čas obdarovanja v mislih še daleč. To sicer lahko velja za nakup božičnih daril za sorodnike in prijatelje. Zagotovo pa ne velja za naročilo poslovnih daril. [Preberi]
Vroči poletni dnevi so za nami in s tem tudi čas, da pospravimo kratke majice, kratke hlače ter poletne kape na višje police naše omare. A tudi v jesenskem in zimskem obdobju je promocijski tekstil na vrhu priljubljenosti, ko govorimo o poslovnih darilih. Sedaj je pravi čas za brezrokavnike, SoftShell jakne in puloverje. [Preberi]
Tudi vi zase ali svoje zaposlene iščete vrhunske delovne čevlje, ki so vsestranski in nudijo varno ter udobno opravljanje dela, v vseh vremenskih razmerah? Najbrž vam je pomemben faktor, pri izbiri delovne obutve, tudi dobra cena? [Preberi]
Se še spomnite časov, ko so legendarne kasete in CDje zamenjali USB ključi? V hipu so postali izjemno priljubljeni, predvsem zaradi svoje uporabnosti in enostavnosti. USB ključi obstajajo v različnih oblikah in jih zato lahko imamo povsod. [Preberi]
Poslovna darila so zelo učinkovito in nizko proračunsko marketinško orodje. Pri prepoznavnosti podjetja in pospeševanju prodaje prinašajo izjemne rezultate, hkrati pa so cenovno dostopna tudi manjšim podjetjem. Da bodo rezultati vaših poslovnih in promocijskih daril zares odlični, se izogibajte nekaterim najbolj pogostim napakam, ki jih podjetja pri naročanju poslovnih darili naredijo. [Preberi]
Poslovna darila so edini oglaševalski medij, s katerim lahko vključite vsa čutila uporabnikov: vid, dotik, vonj, sluh in okus. [Preberi]
Trendi poslovnih daril se spreminjajo tudi kar se tiče idealnega časa. V preteklosti se je večina obdarovanja izvedla ob koncu leta. Danes temu ni več tako. Vedno več podjetij se odloča za obdarovanje svojih poslovnih partnerjev in kupcev tudi med letom, saj beležijo izjemne rezultate, ki jih takšno obdarovanje prinaša. [Preberi]
Obdarovanje kupcev in poslovnih partnerjev je preveč pomembna stvar, da bi jo prepustili naključju. Zato je izjemnega pomena da imate stalnega dobavitelja, ki vas pozna in razume vaše potrebe ter zahteve, hkrati pa se lahko zanesete, da bo naročeno odlične kakovosti in v dogovorjenem roku. S tem namenom smo za naše zveste kupce pripravili storitev Habeco VIP Club. Člani kluba boste deležni dodatne pozornosti, ugodnosti in bonitet. [Preberi]
30. marca se je v sklopu Ljubljanskega tedna mode, na Ljubljanskem gradu odvijala velika moda revija, del katere smo bili tudi mi. Po modni pisti so se namreč sprehodile premium majice iz naše ponudbe, zelo kakovostne – majice Roly Braco. Govorile so prav posebno zgodbo priznane oblikovalke Aleksandre Brlan, v obliki kolekcije »The Real People«. Seveda smo majice z velikim ponosom potiskali v naši tiskarni. [Preberi]
Izbira pravega poslovnega oz. promocijskega darila je izjemnega pomena. Darilo namreč pove veliko o nas in osebnosti našega podjetja. Z izvirnim darilom boste dali vtis, da ste kreativni, drzni in izstopate iz povprečja. Prav tako boste pokazali, da vam je obdarovanec pomemben in ste se zato pri izbiri darila zanj še posebej potrudili [Preberi]
Organizacija PPAI redno opravlja raziskave iz področja promocijskih izdelkov in poslovnih daril. Večina prejemnikov daril je v eni izmed njihovih raziskav zatrdila, da jim je pri prejetem darilu na prvem mestu njegova UPORABNOST. Seveda gledajo tudi na vrednost darila, barve, velikost. A če je darilo uporabno, je vse ostalo bolj sprejemljivo. In takšna darila večina (kar 87 % vprašanih) obdrži dlje od enega leta. Med uporabna darila zagotovo spada celoten spekter promocijskega tekstila. Zelo uporabna darila so tudi tehnološki izdelki: polnilci, mobilni dodatki, powerbanksi in druga uporabna ter napredna tehnologija. V tokratnem zapisu se bomo posvetili najbolj priljubljenim – promocijskemu tekstilu. [Preberi]
Cilj tokratnega zapisa je, da vam tudi na tak, malo drugačen način pomagamo k najbrž glavnemu vodilu vašega podjetja: večji prodaji. In če lahko za začetek izberemo le enega marketinškega genija, je to zagotovo Robert Cialdini, svetovno priznan profesor psihologije in marketinga, ki prihaja iz ZDA. [Preberi]
Sodoben tempo življenja nam narekuje, da večji del svojega časa preživimo v službi. Zato je pomembno, da si delodajalec skupaj z zaposlenimi prizadeva za čim boljše delovne pogoje in varnost na delovnem mestu. Pogoj za to so varna delovna oblačila. [Preberi]
Bliža se zaključek leta 2016 in to je ravno pravšnji čas za inventuro. Običajno se le te letne, jaz pa imam redko čast in dolžnost napraviti 25-letno. Ja, res je! Minilo je že četrt stoletja odkar smo se podali na podjetniško pot, kar dolgo obdobje, ki je vsaj mene osebno, zaznamovala za celo življenje. [Preberi]
Še ne dolgo tega, je bila želja, imeti unikatno majico, misija nemogoče. No, teoretično je to bilo mogoče, vendar so stroški tiska bili tako visoki, da je večina raje obupala. Ti časi so nepreklicno za nami in dandanes je majica, ki ima napis, sliko ali grafiko, ki smo jo oblikovali sami, nekaj vsakdanjega. Še več, cel postopek je tako enostaven in cenovno ugoden, da je greh kupiti in nositi majico, ki jo ima še kdo drug. Vas zanima zakaj? [Preberi]
Ali nam promocijska darila lahko pomagajo pri večji prodaji? Medtem ko je težko natančno izmeriti učinke promocijskih in poslovnih daril, je popolnoma jasno da obstajajo pozitivni efekti. PPAI (The Promotional Products Association International) vsako leto izvaja več anket, tako med prodajalci promocijskih daril, kot tudi med javnostjo, ki je prejemnik teh daril, in vsako leto ugotavlja zaželene učinke. V tem prispevku si bomo pobližje pogledali 6 najbolj pomembnih razlogov za uporabo promocijskih daril v vaši naslednji marketinški kampanji. [Preberi]
Kolikokrat se vam je že zgodilo, da vam je vaš tiskar govoril o vektorjih, vi pa ste ga le začudeno opazovali? Ali pa vam je oblikovalec razlagal, da bo potreben nov izris logotipa za tisk na majice, čeprav je izgledal isti kot tisti na vaši spletni strani. Če se prepoznate v teh zgodbah je ta prispevek za vas. Na hitro bomo pregledali lastnosti vektorske in rastrske grafike, navedli njihove prednosti in slabosti, ter njihovo uporabo. [Preberi]
V okviru naše tradicionalne dobrodelne akcije, Ko je božič naj bo božič za vse, sem imela letos priložnost delati tudi v podjetju H.B.C. oz. Habeco, pod tem imenom ga poznam bolje. Gre za družbeno odgovorno podjetje, ki se je letos z veseljem pridružilo naši dobrodelni akciji, ter s tem pomagalo eni izmed družin, ki bo tako dočakala lepši božič. Ker so mi zelo blizu podjetja, ki gojijo družinsko tradicijo, kjer člani družine čutijo pripadnost in spoštovanje do tega kar ustvarjajo, sem se dela pri njih še posebej veselila. In občutek me ni varal, kar sem ugotovila že po nekaj minutah obiska pri njih. Končno podjetje, kjer je čutiti pripadnost in dobro vzdušje. Majhen kolektiv, prijateljski odnos, nobene hektike, kljub temu, da je december zanje čas največjih naročil. [Preberi]
Želite na izbrane artikle dodati tisk, vezenje ali kakšno drugo storitev? Nakupujete večjo količino in smatrate, da ste zaradi tega deležni dodatnega rabata? Na naši spletni strani lahko izvedete ZAHTEVEK ZA PONUDBO s pomočjo naše aplikacije, kar je enostavno in hitro, koraki v postopku pa vas vodijo do rezultata, ki nam omogoča narediti kar najugodnejšo ponudbo. In ali ni ravno to to kar želite? V nadaljevanju vam bom predstavil nekaj pomembnih podrobnosti, ki vam bodo v pomoč. [Preberi]
Od kar so se pojavile internetne trgovine, obstaja tudi dilema ali je tovrstno nakupovanje varno. Dejstvo je tudi, da prodaja preko spleta raste in mnogi pravijo, da bo v doglednem času nadomestila klasično trgovino. No, to so po moje kar optimistične napovedi, vendar zelo mogoče. En kratek pogled nazaj nam pokaže, kako hitro se trendi spreminjajo in marsikaj nepredstavljivega je danes realnost. Je torej nakup preko spleta varen In na kaj je potrebno biti pozoren ob tovrstnem nakupu? [Preberi]
Pa ni lahko biti! Sploh, ker smo v dejavnosti, kjer vsi pričakujejo da bomo prav njim podarili 100 majic ali kakšen drug artikel, ter na njega odtisnili svoj logo in s tem dosegli velik promocijski učinek. Pa žal ni tako. [Preberi]
Rdeča nit vsakega dobrega poslovnega ali promocijskega darila je zagotovo uporabnost. Kvalitetno darilo je namenjeno uporabi, s tem pa tudi širjenju reklamnega sporočila in s tem povezanih učinkov. To so spoznali tudi kupci, ki se obnašajo vedno bolj racionalno in stremijo k uporabnosti daril. Seveda pa mora biti dobro darilo tudi kakovostno in predvsem izvirno. [Preberi]
Nalivno pero, dežnik, reklamna majica, košarica z izdelki … so le nekatera izmed daril, s katerimi lahko obdarimo poslovnega partnerja. Poslovna darila so namenjena predvsem utrjevanju dobrih poslovnih odnosov, nikakor pa ne smejo prerasti v podkupovanje ali celo manipuliranje. Strokovnjaki so tako mnenja, da so prav poslovna darila tisto, kar ohranja med poslovnimi partnerji dobre in prijetne partnerske odnose, a tudi slednja morajo biti dana ob primernem času ter v primerni vrednosti. V preteklosti je veljalo pravilo, da bolj kot nam je neki poslovni partner blizu, pomemben, dražje poslovno darilo mu moramo nameniti. A kaj, ko je slednje prepričanje povsem napačno in neprimerno. V kolikor želite presenetiti in obdariti svojega poslovnega partnerja, izberite majhno, domiseljno in prijazno darilce. [Preberi]