Med našimi strankami vas je veliko organizatorjev različnih dogodkov – zabavnih, športnih in poslovno strokovnih. Danes bomo nekaj besed namenili slednjim.
Že vrsto let sodelujemo s svojimi poslovnimi partnerji pri pripravi in organizaciji poslovnih in strokovnih dogodkov. Promocijska in poslovna darila so izredno pomemben del vsakega tovrstnega dogodka, saj poskrbijo za izražanje pozornosti na samem prizorišču in imajo dolgotrajen učinek tudi po dogodku. Nudimo vam zanesljivo podporo pri izbiri, oblikovanju, naročanju in dobavi promocijskih izdelkov za sejme, konference, kongrese, okrogle mize ipd.
V svojih več kot 30 letih delovanja smo si pridobili dragocene izkušnje s področja priprave in organizacije dogodkov, ki jih z veseljem delimo z vami.
Pri organizaciji dogodka je izjemno pomembno področje dobava dobrih promocijskih daril. Darilna vrečka, ki vsebuje darila in promocijski material, je na poslovno strokovnih dogodkih postala standard, ki ga udeleženci pričakujejo. Le ta bodo povečala dodano vrednost vašega dogodka in krepila vašo prepoznavnost ter prepoznavnost sponzorjev tudi po končanem dogodku.
Raziskave (PPAI – The Promotional Product Association International) kažejo, da imajo dobra promocijska darila boljše rezultate kot televizijsko ali radijsko oglaševanje. Ugotovili so npr., da so potiskane skodelice veliko bolj učinkovite od radijskih ali televizijskih oglasov, saj si je kar 57 % ljudi uspelo zapomniti oglaševalca na skodelici, medtem kot le 32 % pri radijskem oglasu ali samo 28% pri televizijskem oglasu.
Pri organizaciji strokovnih dogodkov pa boste zagotovo potrebovali tudi:
Da bo vaš vložek prinesel največ rezultatov, nikar ne pozabite na promocijska darila za vse udeležence. Tako boste povečali prepoznavnost svoje blagovne znamke in krepili pripadnost svojemu podjetju še dolgo po končanem dogodku. Udeleženci bodo namreč vaše darilo obdržali do kar 7 mesecev. 73 % ljudi bo vaše promocijske izdelke uporabljalo vsaj enkrat tedensko. 83 % ljudi si vas bo zapomnilo, 20 % ljudi bo od vas kasneje tudi kupovalo. Študije so pokazale tudi, da promocijska darila pri prejemnikih daril ustvarjajo bolj pozitiven vtis o vašem podjetju (52 %). Vrednost darila pa pri tem ne igra glavne vloge.
Biti sponzor dogodka ali prireditve je lahko za vaše podjetje ali blagovno znamko dobra priložnost, da s svojo prisotnostjo opozorite obstoječe in bodoče poslovne partnerje nase. Poslovna in promocijska darila so cenovno ugoden in ljudem prijazen način oglaševanja, zato ga je modro uporabljati v čim večjem obsegu.
Na poslovnih in strokovnih dogodkih, kot so sejmi in kongresi, se večinoma srečujejo obiskovalci prvič in se med seboj ne poznajo. Zato je zelo pomembno, da so člani organizacije oblečeni enotno, da imajo akreditacije s svojim imenom in funkcijo ter da je njihov videz viden tudi na daleč.
Mogoče se boste želeli izogniti temu strošku, vendar vam zagotavljamo, da je to napaka, predvsem iz dveh razlogov. Tovrstna korporativna oblačila niso sploh več draga in vam lahko prinesejo celo dobiček, če položaje na majici ali srajci ponudite sponzorjem za oglaševanje. Vaše "STAFF" lahko postane mobilen reklamni pano, obenem pa zelo viden del organizacije dogodka.
In ne nazadnje! Majica, kapa ali kak drug del opreme bo zaposlenim ali prostovoljcem še dolgo v prijeten spomin ali uporabo.
Sicer pa sta za dober in uspešen dogodek pogoj dobra organizacija in dobri strokovnjaki, iz širšega področja. Poleg teh dveh dejavnikov je izjemno pomembno tudi, da si določimo cilje. Namreč, če ne vemo kam gremo, potem je vsaka pot prava.
Cilji so lahko:
Eden izmed ciljev je pogosto tudi medijska publiciteta. Če si želite pozornosti medijev je priporočljivo upoštevati katerega izmed naslednjih faktorjev:
Medijska publiciteta je za veliko podjetij pomemben cilj – naj pa ne bo vaš edini cilj, sicer bo dogodek izpadel dolgočasno in pusto.
Izjemno pomembno je, da pred organizacijo dogodka določite vaše ciljne javnosti. Komu je dogodek namenjen? Koga boste nanj povabili?
Ko boste natančno določili povabljene, boste lahko izbrali učinkovite kanale za promocijo, oblikovali sporočila, izbrali promocijska darila in navsezadnje temu prilagodili tudi program ter potek dogodka.
Pri določanju ciljne javnosti so v večini pomembne naslednje karakteristike:
Pred potrditvijo končnega datuma poglejte ali je na ta dan na sporedu že kakšen drug pomemben dogodek oz. dogodek, ki naslavlja enako ciljno javnost. Pri poslovnih dogodkih pa tudi velja, da se skušajte izogniti ponedeljkom in petkom, času šolskih počitnic ter visoke sezone.
Pripravite si dokument s vsemi predvidenimi stroški dogodka. Pomembno pa je tudi, da dokument neprestano preverjate. Stroški dogodka so sicer lahko fiksni (ki so natančno znani) in variabilni (se lahko gibljejo in jih ne moremo popolnoma natančno predvidet). Fiksni stroški pri organizaciji strokovnega dogodka so tako lahko: stroški najema prostora, stroški tehnične podpore, stroški najema poslovnih organizatorjev, prevozi, stroški predavateljev, stroški tiska, marketing in trženje, fotografije in promocijska darila.
Zanimivi blogi na podobno temo so tudi:
8 pogostih napak pri naročanju poslovnih daril
Promocijska darila ali poslovna darila? Kakšna je razlika in katera so primerna za vas?
Ali izkoriščate velik potencial poslovnih in promocijskih daril?