“Varčni z vodo in okolju prijazni promocijski izdelki so trenutno ena od trajnostnih promocijskih naložb, s katero podjetja želijo pridobiti boljšo prepoznavnost blagovne znamke v okoljsko ozaveščenem svetu.”
Zeleno zavajanje (angl. Greenwashing) je sprevrženo dejanje, ki ga ljudje na splošno obsojajo. Gre za dejanje prevare, ki ga opredeljuje dajanje neresničnih, zavajajočih ali napačnih informacij in vtisa o okolju prijaznih izdelkih podjetja. Danes je to običajna praksa nekaterih blagovnih znamk, ki si želijo prislužiti dober ugled v ekološko osveščenem svetu. Ta podjetja širijo ponarejene, nepotrjene ali pretirane trditve, da bi zavajale svoje potencialne stranke, kupce, kliente in širšo javnost.
Na žalost, čeprav imajo morda dobre namene, je izvedba običajno slaba in ima lahko dolgoročno škodljive posledice. Da bi se izognili tem posledicam in hkrati ohranili pozitivno podobo blagovne znamke, vam svetujemo, da izberete okolju prijazne izdelke, ki so resnični in preverljivi. Zato berite dalje spodnji članek “Kolekcija IMPACTꓼ najboljša okolju prijazna poslovna darila, ki varčujejo z vodo," in spoznajte najboljšo naložbo za svoje podjetje:
Trenutno je trajnostna raba vode eden od trendov, ki ga spodbujajo vlade, podjetja, blagovne znamke, poslovanja in posamezniki. Ta trend je nastal kot potreba po ublažitvi škodljivih učinkov globalnega segrevanja, ki je povzročilo trenutno ekološko krizo. Dejavnosti, kot sta onesnaževanje in krčenje gozdov, so privedle do rezultatov, kot so suša, vročinski valovi in podnebne spremembe. V zameno je to negativno vplivalo na ekološko celovitost in ogrozilo sistem, ki omogoča življenje. Kot odgovor na to grožnjo se je pojavilo povpraševanje podjetij po okolju prijaznih promocijskih darilih oziroma predvsem po izdelkih, ki varčujejo z vodo.
Varčni z vodo in okolju prijazni promocijski izdelki so promocijski izdelki, izdelani iz trajnostnih materialov ali obnovljivih virov, zaradi česar “varčujejo z vodo” in zmanjšujejo negativen vpliv na okolje. Podjetja jih običajno uporabljajo za doseganje ciljev promocije blagovne znamke in oglaševanja. Gre za okolju prijazne trajnostne izdelke, ki so označeni z logotipom podjetja, imenom, barvo, sloganom ali dizajnom. To so na primer trajnostne tkanine, reciklirane ali predelane nogavice, reciklirane nakupovalne vrečke itd.
Ti izdelki so običajno izdelani iz materialov, kot so bombaž, juta, volna, bambus, RPET in drugi materiali, ki jih je mogoče reciklirati, večvrednostno reciklirati ali predeliti (angl. upcycling) ali ponovno uporabiti za zmanjšanje onesnaževanja, ki ga večinoma povzročajo plastika in kemikalije v vodnih virih, kot so reke, potoki, jezera, morja in oceani. V zameno to ohranja kakovost in količino dostopne vode v ekosistemu. Na splošno izdelava in uporaba tovrstnih izdelkov prinaša ugodne rezultate pri postopnem lajšanju “pomanjkanja vode” in obenem zagotavlja, da imajo sedanje in prihodnje generacije dostop do varne, čiste in zadostne količine vode.
Za podjetje, ki si želi učinkovito prispevati k trajnosti, je kolekcija IMPACT ena najbolj edinstvenih in najboljših naložb za varčevanje z vodo in uspešno izvedbo promocijske taktike. Kolekcija Impact je kolekcija varčnih z vodo in trajnostnih promocijskih izdelkov, ki bodo povečali vašo okoljsko, družbeno in etično skladnost. Prav tako s tovrstnimi izdelki širite sporočilo, da ste zaskrbljeni za okolje in prihodnost ter da zato izvajate strateške ukrepe za zmanjšanje odpadkov in trajnostno rabo vode. Še pomembneje pa je, da vam ta promocijska darila pomagajo izogniti se zelenemu zavajanju.
Kolekcija Impact je zasnovana tako, da podpira vaše trditve o trajnosti s preverjanjem in validacijo. Gre za zbirko promocijskih izdelkov, v katere je vgrajena tehnologija sledenja, imenovana “AWARE”, ki jo je mogoče preizkusiti s tehnologijo blockchain in tako preveriti, ali so izdelki resnično trajnostni ali ne. Na ta način potrdite in imate dokaz o zelenih trditvah, kar vam bo nedvomno dvignilo samozavest. Prav tako boste z njimi tako povečali prepoznavnost in izboljšali podobo svoje blagovne znamke. Navsezadnje bo pa to povečalo tudi dojemanje in nakup izdelka, kar bo dolgoročno povečalo dobiček.
Izdelki kolekcije in trajnostne tkanine vključujejo široko paleto izdelkov, označenih z blagovno znamko, proizvedenih s tehnologijo AWARE, kot so reciklirane platnene torbe, reciklirane nakupovalne vrečke, hladilne torbe RPET, reciklirane torbe za prenosne računalnike, vikend nahrbtnike, reciklirane poslovne nahrbtnike, torbe RPET, nahrbtnike proti kraji, RPET nahrbtnike za na prostem, priložnostne nahrbtnike, predelane nogavice, predpasnike iz recikliranega bombaža, reciklirane prtičke, odeje RPET, bambusove dežnike, bombažne tote torbe, nahrbtnike iz recikliranega bombaža, bombažne pokrovčke, nahrbtnike z vrvico RPET, zložljive RPET nakupovalne vrečke, RPET tote torbe, flaške za vodo, reciklirane flaške iz nerjavečega jekla, bambusove zvezke, RPET kape, bambusove flaške za vodo itd.
Namen trajnostne rabe vode je varovanje okolja. To je pomembno, ker tisto, kar vpliva na okolje, vedno vpliva tudi na zdravje človeka. Tako se vodna kriza šteje pravzaprav za zdravstveno krizo. Onesnaževanje in dejavnosti degradacije vplivajo na kakovost življenja, tako v vodi kot na kopnem. Pomanjkanje ustrezne kakovosti in varne vode vodi v ne-sanitarne in nehigienske razmere, kar prinaša nastanek nalezljivih in nenalezljivih bolezni ter dolgoročno pandemijo in smrt. Na žalost je prizadeto celotno prebivalstvo, največje žrtve pa so predvsem marginalizirane skupnosti in ranljivo prebivalstvo.
Vlaganje v trajnostne tkanine AWARE in druge trajnostne izdelke bo zato potrdilo vaše trditve o trajnosti in podprlo vaše neposredne prispevke k spodbujanju okolju prijaznih ukrepov. Kolekcija Impact je edinstvena, ker združuje trajnost od začetne faze razvoja izdelka do kasnejših stopenj uporabe izdelka. To je omogočeno s tehnologijo sledenja “AWARE”, virtualno komponento, ki je vgrajena v ta promocijska darila in s katerimi se lahko testira in preveri trajnost s tehnologijo sledenja. Zato lahko vaše podjetje potrdi trditve o trajnosti s 100-% sledljivimi recikliranimi in trajnostnimi izdelki blagovne znamke, kot so trajnostne tkanine in RPET.
Transparentnost je temeljna vrednota, potrebna za ohranjanje pozitivnega vtisa blagovne znamke, in vpliv trajnostnih izdelkov vam omogoča, da to pokažete. Ko ljudje vidijo oznako AWARE na izdelku, dobijo vtis, da je kupljeni artikel ali brezplačno darilo, označeno z blagovno znamko, pravzaprav izdelek zavestne in odgovorne blagovne znamke. Tega ni mogoče kopirati, ker so oznake izključno za izdelke, za katere je bilo ugotovljeno, da vsebujejo sledilnik AWARE. Poleg tega je darilo mogoče preveriti prek registracije v tehnologiji blockchain za preverjanje. Zato bo zagotovo naložba v trajnostne izdelke AWARE ustvarila svetlejšo in bolj zeleno prihodnost za človeka.
Statistično gledano kolekcija Impact pri proizvodnji porabi 99 % manj vode in prihrani 9800 litrov vode na 1 kg svojih recikliranih izdelkov. Na ta način se boste izognili onesnaževanju vodnih virov z milijoni plastike, hkrati pa ruralnim skupnostim zagotovili dostop do varne in čiste pitne vode. Poleg tega se 2 % izkupička vsakega izdelka iz Impact kolekcije podari water.org – organizaciji, ki je namenjena spodbujanju trajnostne rabe vode. Na ta način boste pozitivno prispevali tudi h globalnemu zdravju.
S preverjanjem trajnosti svojih izdelkov se boste izognili negativnim učinkom, povezanim z zelenim zavajanjem, kot so slaba podoba blagovne znamke, izguba strank in kupcev, tožbe, in končno tudi zaprtju poslovanja. Trajnostne tkanine vam lahko pomagajo pridobiti pri prepoznavnosti blagovne znamke z izpostavljenostjo zaradi praktične in prenosne narave materiala, označenega z blagovno znamko. Prav tako so ti izdelki odlični za povečanje angažiranosti v družabnih medijih, zagon pogovorov v družbenih medijih in krepitev kampanj.
Poleg tega so odlični za povečanje zvestobe blagovni znamki med strankami, klienti in zaposlenimi. Širijo namreč sporočilo, da vam je mar za njihovo dobro počutje in blaginjo ter da izvajate strateške ukrepe, da bi jim omogočili boljše življenje. Ti izdelki, označeni z blagovno znamko, so običajno tudi dobro sprejeti in uporabljeni zaradi svoje praktične in elegantne narave. Tako so zelo uporabni kot poslovna darila za vzpostavitev čustvene povezave in puščanje dobrega vtisa.
Poleg tega so stroškovno učinkovita naložba. Dokazano pa so uspešna tudi kot promocijska darila, ki jih podjetja darujejo na dogodkih, kot so obletnice, sejmi in razstave. Izjemno dobra so tudi kot poslovna darila za darovanje na dogodkih, kot so srečanja, konference, seminarji itd. Vidna so, ko jih oblečejo, nosijo ali uporabljajo, saj delujejo kot potujoči pano, ki deli sporočilo vaše blagovne znamke, hkrati pa prikazuje vašo družbeno in okoljsko odgovornost v vedno širšem dosegu.
Članek je delil vpoglede v razloge, zakaj je trajnostna raba vode nov ugoden trend v ekološko ozaveščenem svetu in zakaj kolekcija Impact ponuja najboljše varčne z vodo in okolju prijazne promocijske izdelke. Zato jo priporočamo blagovnim znamkam, poslovanjem in podjetjem kot nagrajujočo naložbo, ki bi jo morali izpeljati.