Rdeča nit vsakega dobrega poslovnega ali promocijskega darila je zagotovo uporabnost. Kvalitetno darilo je namenjeno uporabi, s tem pa tudi širjenju reklamnega sporočila in s tem povezanih učinkov. To so spoznali tudi kupci, ki se obnašajo vedno bolj racionalno in stremijo k uporabnosti daril. Seveda pa mora biti dobro promocijsko ali poslovno darilo tudi kakovostno in predvsem izvirno.
V našem podjetju v zadnjih letih opažamo, da se na nas obrača vse več strank, ki na prvo mesto ne postavljajo več cene, temveč predvsem kvaliteto in uporabnost darila. To so predvsem podjetja, ki imajo jasno zastavljeno prodajno strategijo in se zavedajo pomena promocijskih in poslovnih daril. V večini primerov končni znesek ni nič večji, le izbor in količina nakupa je ciljno usmerjena, kar pa zagotovo na koncu prinese boljši rezultat.
Ob prvem pogovoru s kupcem je eno naših prvih vprašanj čemu so namenjena darila in kakšen je namen obdarovanja? To je za nas zelo pomemben podatek, kajti ko smo seznanjeni z nameni kupca, lahko na podlagi teh informacij izdelamo optimalno ponudbo, ki bo naši stranki ponudila največ, za čim manjši strošek. Svetovanje kupcu je pri nas samoumevno in naše dolgoletne izkušnje so porok, da imajo naši nasveti tudi svojo težo.
Zanimivi blogi na podobno temo so tudi:
8 pogostih napak pri naročanju poslovnih daril
Promocijska darila ali poslovna darila? Kakšna je razlika in katera so primerna za vas?
Ali izkoriščate velik potencial poslovnih in promocijskih daril?