"Besede na oblačilih niso le besede; so prepričanja, identiteta in glasovi."
Majica je danes priznana kot element pop kulture ter modnega in življenjskega sloga, ki je bil sprejet v tržnem in oglaševalskem prostoru.
Vpliva daril in oblačil blagovnih znamk kot delov strategije blagovne znamke na notranjo in zunanjo komunikacijo ne smemo nikoli spregledati. Majice so del oblačil z blagovno znamko podjetja, ki spodbujajo okrepitev timskega dela in povečajo moralo zaposlenih. Kot del promocijske taktike ali oglaševalske kampanje se lahko razdelijo potencialnim strankam, potrošnikom in širši javnosti, ter vplivajo na namen nakupa, povečajo prepoznavnost blagovne znamke in spodbujajo percepcijo o izdelkih.
Ta poceni, prefinjena, a prepričljiva strategija navadno ustvari učinkovite in uspešne rezultate zaradi svoje sprejemljivosti in trajnosti. Izdelki blagovnih znamk so lahko številni, od vrčkov, pisalnih potrebščin, dežnikov do čevljev, kapic, nogavic, najpogosteje pa so to poceni majice.
Vas zanima, zakaj so majice blagovnih znamk ali promocijske majice danes najbolj priljubljeno, sprejeto in spodbujano promocijsko darilo? Potem naj vam ta članek odgovori na nekaj spodnjih vprašanj o Promocijskih majicah - Vse, kar si želite vedeti.
Promocijske majice so sestavna oblika promocijskih oblačil, ki jih dobro pozna in nosi veliko število ljudi okoli vas. Te majice so oblikovane po meri ter prilagojene posamezniku, organizaciji ali blagovni znamki podjetja ali posla. Glavni atributi, ki jih boste našli na promocijski majici, so besede, umetniški vzorci, slike ali poslovni logotipi.
Promocijska majica lahko predstavlja tudi blago blagovne znamke in je lahko povezana z blagovno znamko, organizacijo ali osebnostjo (običajno slavno ali javno osebo). Ti lahko služijo kot dodaten vir prihodka in finančne podpore, če jih distributerji distribuirajo kot licencirana oblačila za prodajo na določenem mestu, po vsej državi in celo po vsem svetu.
Tehnologija ustvarjanja promocijskih majic sega v čas dinastije Song (960-1279) starodavne Kitajske z razvojem "sitotiska". Sitotisk / tiskanje na svilo je bil način ustvarjanja modelov ali podob na tkanini, to tehniko pa so si kasneje prilastile in sprejele tudi druge Azijske države, predvsem Japonska.
Konec 17. stoletja so to tehnologijo Evropejci spremenili in izboljšali in v 19. stoletju razvili različne načine sitotiska, ki so spodbudili razvoj promocijskih majic kot obliko umetnosti. Majice z blagovno znamko pa so postale priljubljene šele v 60. letih prejšnjega stoletja kot predmeti umetnosti, oglasov, mode, protestov in spominkov.
Promocijske majice so pogosto imenovane "Potujoči panoji". To je referenca, ki temelji na vplivu, ki ga majice imajo na človekovo življenje. Kot promocijska oblačila so majice zelo pomembne pri zagotavljanju zagona za politične kampanje, podpiranju izdelka, povečanju prodaje in poudarjanju vizije / poslanstva podjetja.
Promocijske majice so pravzaprav majhna, a praktična promocijska darila, ki jih sprejmejo v oglaševalskih kampanjah, saj ponujajo široko paleto možnosti za blagovno znamko ter za tiskanje promocijskih sporočil in modelov. Javnost jih na splošno odobrava in sprejema z velikim navdušenjem, še posebej, če so razdeljene zastonj samostojno ali priložene kot dodatki pri nakupu.
Promocijske majice so klasično, ekskluzivno in brezčasno blago blagovne znamke. So dolgotrajne, saj nikoli ne bodo izginile iz mode, nekatere med njimi pa bodo sčasoma postale tudi cenjene starine. Zato blagovne znamke svojim strankam delijo promocijske majice in s tem strankam dajejo tudi možnost, da se počutijo naklonjene. S tem podjetja tudi aktivirajo plodno pridobivanje in zadrževanje strank brez velikih stroškov.
Promocijska majica je dobra za začetek pogovora in povečanje prepoznavnosti podjetja na družbenih omrežjih kot stroškovno učinkovita strategija blagovne znamke. Tako podjetja in blagovne znamke ne smejo podcenjevati rezultatov, ki jih lahko prinesejo promocijska oblačila, kot so povečanje dobička, povečanje izpostavljenosti, spodbujanje prepoznavnosti blagovne znamke in razširitev stika s kupci.
Promocijske majice so primerne tudi za korporativna oblačila blagovne znamke, saj s tem delijo vrednote, spodbujajo delovno kulturo in navdušenje med člani ekipe in zaposlenimi v podjetju. S pomočjo nje, se poslanstvo in vizija podjetja učinkovito preda ekipi.
Z dobro promocijsko majico morate doseči svoje tržne cilje ter narediti trajni vtis v glavah svojega občinstva. Z njo bi morali osvojiti vaše občinstvo in pustiti trajen vtis spodbujen s tem, kako pogosto in dolgo majico nosijo.
Odločilni dejavniki pri izbiri promocijske majice sta trajnost in uporabnost, ki sta običajno odvisni od barve, dizajna, vrste materiala, teksture, teže in vezenja. Najbolj zaželen material je običajno bombaž, ker je naravni material, prijeten za nošenje, primeren za večino podnebnih razmer ter enostaven za nošenje in vzdrževanje.
Upoštevajte tudi majice, ki se ne skrčijo zlahka. To zlasti velja za majice, narejene iz bombaža. Prepričajte se, da se odločite za tiste majice, ki jih promocijski proizvajalci majic obdelajo z napredno tehnologijo "proti krčenju". Pred nakupom imejte predvidene velikosti majic, ki jih želite, raztegljiv material pa vam lahko pomaga rešiti to dilemo, če tega niste storili. Tudi vaš dizajn je pomemben, saj morajo biti vaše majice estetsko prijetne, da jih bodo drugi dobro sprejeli.
Na koncu bi morala dobra promocijska majica imeti 4-slojni ovratnik na vratu, ojačane šive na vratu in ramenih, kompaktno dodelavo na rokavih in stranski šiv. Poskrbite za dobre promocijske izdelke, ki so kakovostni, vendar hkrati cenovno ugodni.
Veliko proizvajalcev majic in promocijskih majic vam ponuja tisto, kar želite, vendar morate biti sposobni izbrati najbolj kakovostne majice pred proizvodnjo in jih prepoznati po izdelavi.
Tudi če ste omejeni na proračun, bi morali na prvo mesto dati kakovost ne pa količino, še posebej, če je govora o majicah, ki so del poslovnih oblačil blagovne znamke. 3 priporočene tkanine so bombaž, poliester in mešani materiali.
Za sitotisk in izjemno barvanje je zelo priporočljiv 100 % navaden ali 100 % prstanski bombaž, medtem ko so poliester, kombinacija bombaž-poliester in Tri-Blend (50-% poliester, 25-% bombaž in 25-% rajon) tudi odlična izbira, če želite unikatne majice blagovne znamke.
Najpomembnejše je, da vedno zagotovite, da so vaše majice pravilno izdelane v skladu z regulativnim standardom - OEKO-TEX® Standard 100, saj se z upoštevanjem tega izognete nevarnostim za zdravje in varnost.
Poleg tiska na majice, je vezenje tudi dobra tehnika za majice blagovne znamke kot poslovno ali personalizirano blago. Vezenje vključuje umetnost okrasitve materiala z izdelavo okrasnih vzorcev z iglami ali stroji z uporabo niti, biserov, kroglic, peres in bleščic.
Gildan, Roly, Sol's, Anvil in Kariban so najboljša izbira za potisk in vezenje, saj so zelo kakovostni in ponujajo široko paleto možnosti za vezenje.
Zanimivo je, da ima barva pomembno vlogo, saj lahko izboljša, ali sabotira vaša tržna prizadevanja. Ker želite doseči svoje trženjske ali oglaševalske cilje, je vedno bolje, da se odločite za barve, ki se prodajajo največ, še posebej pri pripravi majic, kot dela poslovnih oblačil ali za maloprodajo.
Študije so pokazale, da se nevtralne barve, kot so črna, bela, rjava in siva, prodajo največ, saj jih veliko število prebivalstva splošno sprejema, kupuje in nosi. Te nevtralne barve ponujajo dobro ozadje za vaš logotip, dizajn, tisk in vezenje. Te barve so tudi elegantne, trendovske, vsestranske in enostavne za nošenje.
Črna je odlična izbira, saj prikazuje veliko lastnosti in pomena, s katerimi se potrošniki lahko nezavedno povežejo in jih zato raje kupijo. Te lastnosti vključujejo samozavest, nadzor, sposobnost, disciplino, neodvisnost, samovoljo, moč in inteligenco. Druge barve, kot so rjava, bela in siva, so prav tako priljubljene in pogoste barve, ki jih podjetja izbirajo za promocijske majice.
Zato je izbira barve majice ključnega pomena pred izdelavo in tiskanjem, če želite uspešno vplivati na odločitve svoje stranke ali zaposlenega in spodbuditi navdušenje s korporacijskimi oblačili blagovne znamke.
Tako kot barva in kakovost določata izbiro majic, je pri izbiri treba upoštevati tudi težo. Teža majice se meri v GSM (grami na kvadratni meter), kar predstavlja gostoto materiala.
Teža dobre promocijske in kakovostne majice naj bi znašala med 150 GSM in 180 GSM. To je primeren obseg, ki zagotavlja, da majica ni pretanka ali predebela, kar bi lahko vplivalo na njeno obstojnost. Če je majica blagovne znamke pretanka, se lahko zlahka strga, skrči, zbledi, postane prosojna in jo uporabnik ali potrošnik zaradi teh razlogov zavrže.
Če pa je majica blagovne znamke predebela, je potrošnik ne bo pogosto nosil, saj se bo v vročih dneh preveč potil in se zaradi tega počutil neprijetno. Tako je za potrošnike, ki se ukvarjajo z dejavnostmi, in za splošno občinstvo priporočljiva teža majice od 150 GSM do 155 GSM kot tudi za prodajo na drobno in distribucijo na promocijskih prireditvah, medtem ko je za poslovna oblačila blagovne znamke priporočljiva teža od 160 GSM do 180 GSM.
Ker večja teža vpliva tudi na ceno majice, je vedno dobro uporabiti 160 GSM težke majice. Vedeti morate tudi to, da barva in vrsta materiala lahko vplivata na težo majic. Zaradi barvanja tehta majica več, medtem ko so bombažne majice lažje in mehkejše.
Personalizirane majice ali majice blagovne znamke so popolna promocijska darila. Te promocijske izdelke je enostavno ustvariti, so stroškovno učinkoviti, priljubljeni in vam lahko pomagajo osvojiti mejnike v trženjski kampanji. Zaradi njihove priljubljenosti jih lahko nosijo vaši zaposleni in vsi ostali, zaradi česar vsi postanejo ambasadorji blagovne znamke, ne glede na to, kje so ali kamor koli gredo, četudi se tega ne zavedajo.
Personalizirane majice so premišljena in uporabna darila, ki jih prejemniki zelo cenijo in sprejmejo z velikim navdušenjem, s čimer vam pomagajo uspešno posredovati sporočilo blagovne znamke. Ker je prilagajanje izdelkov po meri najboljši način za delitev trenutnega namena podjetja, lahko ob nizkih stroških s promocijskimi majicami zagotovite neomejeno pokritost in visoko prepoznavnost.
Majice so dobro promocijsko blago za generiranje potencialnih strank, sodelovanja, spreobrnitve in zadrževanja strank. Uporabljajo se lahko tudi kot prodajni magnet za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, pospeševanje prodaje, negovanje odnosov z zaposlenimi, strankami, kupci in deležniki. S personalizirano majico kot poslovnim oblačilom po meri skoraj ne morete zgrešiti.
Priljubljenost in vseprisotnost promocijskih majic izredno pomembno štejeta za njihov uspeh in unikatnost. To je razlog za njihovo uporabo kot priročno in učinkovito tržno orodje.
Tu je nekaj zabavnih dejstev o promocijskih majicah, zaradi katerih jih boste zagotovo cenili:
Zdaj bi morali popolnoma razumeti vrednost promocijskih majic in njihov vpliv na vašo tržno strategijo za vašo blagovno znamko ali podjetje.
Zato bi morali upoštevati podjetje Habeco (vrhunsko podjetje za promocijska oblačila in proizvajalec promocijskih majic), ki ponuja popolno rešitev in vam po ugodnih cenah nudi kakovostne promocijske majice, promocijska darila in druga poslovna oblačila blagovne znamke podjetja.
Ste pripravljeni narediti svojo majico?
Če se želite odločiti glede na svoj proračun in želje, lahko za začetek obiščete spodnjo povezavo.
Naša ponudba kakovostnih promocijskih majic.
Če povzamemo, promocijska oblačila in majice blagovne znamke so tu, da ostanejo in spodbuda kot del vaših promocijskih prizadevanj pri strategiji blagovne znamke, trženja in oglaševanja za dosego vašega poslovnega cilja. Pred proizvodnjo promocijskih majic obvezno upoštevajte tudi barvo, kakovost, vrsto materiala, velikost in težo, saj so ta predpogoj za tisk vaših promocijskih majic.
Še več informacij o majicah najdete v naših blogih:
Kakšna je dobra promocijska majica?
Kako si oblikovati in izdelati svoje unikatne majice