Promocijske flaške za vodo so zagotovo eno najpopularnejših promocijskih daril današnjega časa. Njihova uporabna vrednost in prijazna površina za vse vrste brendiranja jih postavlja med TOP promocijske izdelke. Zelo so dobrodošle tudi na strani obdarovancev, saj flaške za vodo uporabljamo skoraj vedno in vsepovsod. Pa vendar, je potrebno biti zelo pozoren, kakšno promocijsko flaško za vodo bomo podarili in predvsem iz kakšnega materijala. Pomembno je, da je flaška za vodo kakovostna in iz materijala, ki ne vpliva na kakovost vode v njej.
Dejstvo je, da na tržišču skoraj ni mogoče najti »škodljivih« flašk za vodo, saj je regulativa na tem področju zelo stroga, pa tudi proizvajalci in uvozniki morajo tovrstne artikle vedno znova preverjati. Pa vendar se različni materiali obnašajo drugače, zato je dobro, da se pred izbiro promocijskih flašk za vodo, informirate tudi o materialih, iz katerih so izdelane. V grobem delimo materiale za flaške na tri skupine:
So zelo razširjene in popularne predvsem zaradi njihove nizke cene. Največkrat uporabljeni materijali so Acrylotrile Styrene, Polyetheen in Tritan. In prav slednji je zaradi svoje kakovosti imenovan kot nadomestek stekla, obenem pa veliko bolj trpežen in odporen proti poškodbam. Steklenička za vodo izdelana iz Tritana je varna tako za hladne, kakor vroče napitke.
Večinoma so vse plastične flaške izdelane iz kakovostnega materiala, označene z znakom BPA free, zato je njihovo uničenje varno in neškodljivo za okoje. Priljubljene so predvsem pri športnikih, za to je priporočljivo pred uporabo preveriti tesnjenje, da vas ne presenetijo mokre majice in ostala športna oprema.
Tovrstne flaške so izdelane predvsem iz nerjavečega železa ali aluminija. Kovinske flaške so priporočljive predvsem zaradi njihove dolge življenjske dobe in vzdržljivosti. Ker so kovinski materiali odporni na udarce in poškodbe, so takšne flaške zelo priljubljene med pohodniki in planinci. Uporabljajo se lahko za hladne ali tople napitke. Kovinske flaške in bidoni za vodo, sploh stekleničke iz aluminija, zelo dobro ohranjajo temperaturo napitka, kar je dobra lastnost, ki je velikokrat dobrodošla. Tudi vzdrževanje kovinskih flašk je lažje in učinkovitejše.
Kovinski bidoni so zelo primerni za brandiranje z digitalno nalepko 360°, kjer bidon oblečemo v potiskano folijo, kar da steklenički zelo profesionalen izgled. Tovrstni unikatni kovinski bidoni so prvovrstno promocijsko darilo za vsakega športnika, popotnika ali planinca.
Reciklaža ali uničenje kovinskih flašk je neškodljivo za okolje, zato jih štejemo med ekološka promocijska darila.
Steklo se že od nekdaj uporablja kot material za shranjevanje tekočin. Zelo pomembno je, da v steklu ni primesi svinca ter kakšnih drugih kemikalij. Slaba stran stekla je njegova krhkost in neodpornost na poškodbe, zato večkrat uporabimo neoprenski rokav, ki vsaj malo ščiti pred poškodbami, pa tudi ostalimi vplivi okolja.
Težava pri steklu je tudi neodpornost na visoke temperature, zato se steklene flaške priporočajo zgolj za hladne napitke. Je pa steklo material, ki ga zlahka recikliramo, zato takšne flaške štejemo pod ekološka darila. Kot promocijsko darilo so takšne stekleničke predvsem uporabne doma ali pa v pisarni.
Že sam nabor materialov, iz katerih so izdelane promocijske flaške za vodo, kaže na to, da govorimo o poslovnem darilu, ki ima močan ekološki poudarek. V času, ko vsi postajamo vse bolj občutljivi na varovanje okolja in trajnosten način življenja, je to zelo pomemben podatek pri izboru.
Drugo še bolj pomembno dejstvo pa je, da so flaške za večkratno uporabo nadomestilo za goro plastike, ki jo pridelamo s plastenkami za enkratno uporabo. V Evropi imamo v večini primerov srečo, da lahko pijemo vodo iz vodovodnega omrežja, in stekleničke za večkratno uporabo lahko nadomestijo veliko škodljive plastike, ki je eden največjih onesnaževalcev na planetu. Zaradi tega so flaške za vodo eno najpomembnejših ekoloških promocijskih daril.
Pri izbiri promocijskih flašk za vodo ne smemo zanemariti dodatkov, kot so zamaški, pokrovčki, vrvice, nogavice, ki morajo biti tudi iz trajnostnih materialov. Le tako boste v popolnosti sledili cilju, ekološkega darila.
Voda je osnoven vir preživetja in vsak od nas jo potrebuje nenehno, vsak dan. Podariti flaško za vodo pomeni, da ste podarili pripomoček, ki ga vsak od nas uporablja dnevno, zato bo darilo zagotovo uporabljano. S tem smo izpolnili enega od bistvenih pogojev promocijskega ali poslovnega darila, uporabnost.
Plastenke za vodo in pijače so običajno izdelane iz PET (polyterephthlate) plastične mase. Ta material ob dolgotrajnih vplivih okolja postane toksičen in škodljiv za zdravje. Če boste nekomu podarili stekleničko za vodo, mu boste omogočili tudi hranjenje pijače v bolj zdravi embalaži, kar nikakor ni zanemarljivo. Vaš poslovni partner ali kupec bo vedno znova gojil pozitivne občutke do vašega podjetja ali blagovne znamke, ob uporabi stekleničke.
Na mesečni ravni se v Evropi zavrže skoraj milijarda plastenk za enkratno uporabo. To je ogromna količina odpadkov, ki potrebuje veliko let, da se razgradi v okolju. Vsaka podarjena steklenička za vodo pomeni kakšno plastenko manj v okolju in ta cilj zagotovo opravičuje vašo odločitev po nakupu in podarjanju promocijskih flašk za vodo.
In ne nazadnje strošek nakupa plastenk s pijačo na letni ravni ni nezanemarljiv. Obstajajo podatki, da vsak Evropejec porabi vsaj 500 evrov letno za pijače v plastenkah. Voda iz pipe je nekaj tisočkrat cenejša.
Potisk ali graviranje promocijskih flašk za vodo je tudi zelo pomemben segment izdelave vašega promocijskega darila. Da bi vam pomagali pri odločitvi, so spodaj naštete vse možnosti in tudi osnovne značilnosti
Ta tehnika tiska je najbolj popularna in tudi najbolj uporabljana. Logotipa ali reklamno sporočilo prenesemo iz klišeja, preko tampona (guma), na izdelek. Poglavitna prednost te tehnike je zagotovo cena. Pomanjkljivost pa je dimenzija odtisa, ki je omejena.
Zelo priljubljena tehnika tiska, s katero lahko reklamno sporočilo tiskamo okoli celotne površine stekleničke. Tisk je obstojen, cenovno sprejemljiv, sam izdelek pa zaradi potiska po celotni površini izgleda zelo lično in izvirno.
S to tehniko brandiranja logotip ali reklamno sporočilo vžgemo v zgornji sloj materiala stekleničke. Rezultat je zelo kakovosten izdelek, barva je pa odvisna od spodnjega sloja materiala flaške in je ni mogoče izbirati. Ta tehnika ni primerna za vse flaške, temveč zgolj večinoma za kovinske in steklene.
Na folijo odtisnemo promocijski dizajn, katerega nalepimo na flaško za vodo. S to tehniko lahko potiskamo celotno površino flaške na 360°, grafična predloga je lahko barva, možna pa je tudi personalizacija vsake posamezne stekleničke. Ta tehnika je zelo popularna in vizualno daje najboljše rezultate.
Mogoče že veste, mogoče še ne, vendar podarjanje promocijskih ali poslovnih daril že dolgo več ni znak vaše dobrote ali razsipnosti, temeč premišljena marketinška strategija, ki prinaša zelo dobre rezultate. Seveda, če se je lotite pravilno.
Da bi dosegli čim več, pa morajo vaša promocijska darila izstopati med mnogimi. Zagotovo bo k temu pripomogla lična, potiskana embalaža. Saj veste, embalaža prodaja in Italijani so nekoč zgradili celotno gospodarstvo na oblikovanju in embalaži. Če bo vaša promocijska flaška za vodo pakirana v škatli, na kateri boste odtisnili logotip svojega podjetja in reklamno sporočilo, bo to zagotovo naletelo na zelo pozitiven odziv pri vaših kupcih, poslovnih partnerjih ali zaposlenih. In naj vas ne bo strah. Tovrstna embalaža zna biti presenetljivo poceni, sploh če primerjate učinek.
Želite, da bo vaše poslovno darilo imelo osebno noto? Dodajte v embalažo ali steklenico osebno sporočilo. Lahko je to potiskan kartonček s kakšno mislijo, na roko napisano sporočilo ali pa celo personalizirano sporočilo. Takšna malenkost ne stane skoraj nič, učinek na obdarovanca pa je ogromen.
Če pa želite storiti še korak naprej, pa vam predlagamo personaliziran tisk ali graviranje na promocijske stekleničke za vodo. V tem primeru bo imela vsaka steklenička odtisnjeno ime obdarovanca, kar bo zagotovo izzvalo zelo močan čustveni odziv pri obdarovancu.
Personalizirana darila so namreč trenuten trend v promocijskem obdarovanju, ki zagotavlja zelo dobre trženjske rezultate, več o tem, pa si lahko preberete v blogu Personalizirana darila ali kako obdariti z občutkom.