Vroči poletni dnevi so za nami in s tem tudi čas, da pospravimo kratke majice, kratke hlače ter poletne kape na višje police naše omare.
A tudi v jesenskem in zimskem obdobju je promocijski tekstil na vrhu priljubljenosti, ko govorimo o poslovnih darilih. Sedaj je pravi čas za brezrokavnike, SoftShell jakne in puloverje.
1. Ker je uporaben. Uporabnost pa je najpomembnejša lastnost dobrega poslovnega darila. Raziskave kažejo, da obdarovanci darila, ki jih ocenijo kot uporabna, v veliko večini zadržijo zase in jih ne podarijo naprej.
2. Ima širok doseg in tako pospešeno širi prepoznavnost. Medtem, ko naši obdarovanci nosijo podarjena oblačila, širijo prepoznavnost blagovne znamke med vse, s katerimi so takrat v stiku. Zagotovo pa si bodo vaše podjetje dobro zapomnili tudi samo obdarovanci.
3. Krepi pripadnost blagovni znamki. S tem, ko nekdo nosi kos garderobe z našim logotipom, se krepi tudi njegova pripadnost podjetju. To velja tudi za zaposlene, pri katerih pa je pripadnost podjetju še toliko večjega pomena.
4. Veliko možnosti in površine za predstavitev svojega logotipa in sporočila. Na promocijskem tekstilu, predvsem na majicah ali puloverjih, lahko poleg logotipa izpostavimo še veliko več. To je celo zaželeno. Kreativni dizajni, ki jih bodo obdarovanci radi nosili, so glavni trend na področju poslovnih daril, v letošnjem letu.
5. Je brezčasno darilo, z dolgo življenjsko dobo. Promocijski tekstil v naši ponudbi je kakovosten in iz kakovostnih materialov. To mu poleg udobja daje tudi trpežnost in dolgo življenjsko dobo.
Puloverji s kapuco so izjemno priljubljen kos garderobe večine. Pri tem spol in starost ne igrata nobene vloge. Puloverje s kapuco oblečemo že ob mrzlih večerih poletja in jih koristimo vse do pozne pomladi.
Puloverji s kapuco oz. hoodiji niso muha enodnevnica.
Kljub temu, da so hoodiji v sodobnem času izjemno priljubleni (tudi v visoki modi) pa nikakor niso novost. Priljubljeni so že stoletja. Ime hoodie pa izhaja iz angleške besede »hood«, kar pomeni kapuca. Hoodie je torej drugo ime za pulover s kapuco.
Razlogov zakaj so puloverji s kapuco oz. hoodiji tako priljubljeni je veliko.
Kliknite za celotno široko izbiro kakovostnih puloverjev s kapuco.
Najbolj priljubljeni puloverji s kapuco so Roly Urban, ki je na voljo v moškem in ženskem modelu in pulover Roly Capucha.
Po kakovosti pa med puloverji zagotovo izstopata moški in ženski model puloverja Kariban Contrast.
Če želite kot poslovno darilo podariti izdelke vrhunske kakovosti, ki jih bodo obdarovanci pogosto uporabljali, so prava izbira vrhunske Regattine SoftShell jakne.
Le te pa so tudi najboljša delovna obleka, ki bo vašim zaposlenim nudila udobje in varnost, v vseh vremenskih razmerah. To omogočajo vrhunski materiali jaken, vrhunska izdelava in njihovi strogo premišljeni ter funkcionalni kroji. SoftShell jakne so tudi enostavne za vzdrževanje.
Pri SoftShell jaknah po priljubljenosti izstopajo tudi Roly jakne, predvsem ženski in moški model jakne Antartida. Kliknite za celotno ponudbo SoftShell jaken ali delovnih oblek.
Roly SoftShell jakna Antartida je priljubljena zaradi premium kakovosti.
Brezrokavniki so izjemno praktičen kos oblačila, saj pridejo prav čez vso leto. Zavarujejo tisti del telesa, ki je najbolj občutljiv pred vetrom – našo hrbtenico. Prav pridejo poleti, ko je klub slabemu vremenu pretoplo za jakno. Odlično so kot prehodni del oblačila.
Brezrokavnike radi nosimo v prostem času, pri športnih aktivnostih, na potovanjih in so skoraj obvezen kos delovne obleke, pri vseh poklicih.
Kliknite za celotno ponudbo brezrokavnikov.
Pri brezrokavnikih so najbolj priljubljeni brezrokavniki Roly Almanzor, moški in ženski brezrokavnik Montana in SoftShell brezrokavnik Roly Nevada. Kot delovni brezrokavnik je najbolj priljubljen Roly Almanzor, ki je primeren tudi za vse »sam svoj mojstre«. Poleg udobja izstopa tudi zaradi mnogih praktičnih žepov, tako lahko imajo večji in manjši mojstri vse pomembno vedno pri sebi.
Tisk ali vezenje na promocijski tekstil? Poleg široke ponudbe kakovostnega promocijskega tekstila, vam nudimo tudi tisk ali vezenje. Niste prepričani ali izbrati tisk ali vezenje? Preberite članek na to temo: »Tisk ali vezenje na promocijski tekstil.«