Nemalokrat ste pred dilemo, kakšno promocijsko darilo izbrati, da bo učinek obdarovanja čim večji. Da bo vaša oglaševalska kampanja uspešna, mora biti darilo uporabno in kakovostno, da ga bodo obdarovanci uporabljali. Imeti mora primerno površino za tisk, da lahko nanj umestimo reklamno sporočilo in bonus je, če bo obdarovanec darilo uporabljal na prostem, med ljudmi, saj bo s tem širil vaše reklamno sporočilo.
Če je artikel še cenovno ugoden, da si lahko privoščimo večjo količino, smo našli popolno promocijsko darilo. In vse našteto se vam bo uresničilo, če se boste odločili za majice s tiskom, ki jim večkrat rečemo tudi promocijske majice.
Skoraj vsak izmed nas ima doma v omari kakšno promocijsko majico. Njena uporabna vrednost je v veliki meri odvisna od njene kakovosti. Bolj, kot je majica kakovostna, večja je verjetnost, da jo bo obdarovanec oblekel in s tem širil naše promocijsko sporočilo ali blagovno znamko. Zato je nakup cenenih in nekakovostnih majic slaba poslovna odločitev, sploh ker tudi kakovosten tisk na majice ni zanemarljiv strošek.
Prvo merilo kakovosti promocijskih majic je material iz katerih so le te izdelane. V večini primerov so majice s tiskom narejene iz bombaža, ki mu včasih dodamo nekaj odstotkov elastana za boljše prileganje telesu. Ker je vse več podjetij zavezano okolju prijaznim tehnologijam, je zaželeno, da je bombaž pridelan ekološko.
Pri športnih promocijskih majicah je zelo pomembna vpojnost in hitro šušenje tkanine, zato so te majice v večini primerov izdelane iz dry fit poliestra.
Pomembno merilo je tudi teža materiala GSM (grams per square metre), ki nam pove kako kompakten je material. Običajno so promocijske majice med 150 in 190 GSM.
Pri kvalitetnih promocijskih majicah je standard tudi stranski šiv, ki prepreči vrtinčenje majice, ovratnik pa mora biti štiri slojen, da se ne razteza.
Torej če na kratko povzamemo. Kakovostna promocijska majica je:
Še več zanimivosti in nasvetov na to temo pa najdete v našem zapisu Kakšna je dobra promocijska majica.
Naslednje dejstvo, ki govori v korist majici, kot zelo praktičnemu promocijskemu darilu je velika površina primerna za izvedbo reklamnega sporočila. Zelo malo je artiklov, ki omogočajo brandiranja skoraj na celotni površini in zelo malo je daril, ki s svojo uporabo omogočajo tako močno vidnost in s tem širjenje želenega sporočila. Ni jih malo, ki majici pravijo tudi plakat, ki hodi.
Praktično je majico možno potiskati na celotni površini, tudi notranjost. In zaradi velike površine je možno sporočilo tudi kvalitetno oblikovati, kar pa je na dobri majici bistveno. Kajti bolj, kot je majica kakovostna in dobro oblikovana, torej moderna in prijetna za oko, večja je verjetnost, da jo bo nekdo nosil in s tem izpolnil poslanstvo, ki je majici namenjeno.
Najbolj pogosta tehnika tiska na promocijske majice je neposreden sitotisk. Tehnologija je že zelo stara, pa še vedno zelo učinkovita. Barvo preko sita prenašamo na majico, ki se vpije v material. Ta način je cenovno ugoden in najprimernejši za večje naklade promocijskih majic.
Sitotisk tehniko lahko uporabimo tudi na način, da barvo prenesemo na poseben papir, nakar jo s toplotno prešo transferiramo na majico. Za boljšo obstojnost barve dodamo še posebno lepilo, ki poskrbi, da material absorbira barvo vase. To tehniko imenujemo tiskanje majic s preslikači.
Zelo podobna tehnika je tudi sublimacijski tisk na majice, le da v tem primeru barvo na papir prenašamo s posebnim tiskalnikom. Ob toplotnem prenosu na tekstil pa se barva upari v material, zato je ni mogoče otipati. Ta tehnika je primerna zgolj za bele poliestrske majice. Prednost pa je, da je cena večbarvnega odtisa zelo nizka.
Relativno nova tehnologija tiska majic je DTG (direct to garment). V tem primeru preko posebej za to izdelanih tiskalnikov tiskamo dizajn neposredno na majico. Ta tehnika je primerna za personalizacijo majic in manjše naklade, pa tudi unikatne majice.
Za personalizirane ali unikatne majice uporabljamo tudi posebne flex folije za tisk majic, ki jih na rezalniku izrežemo in po potrebi tudi potiskamo, nakar jih s toplotno prešo prenesemo na majico. Ta tehnologija se uporablja tudi za tisk športne opreme.
Ni veliko promocijskih daril, ki bi imela tako širok krog potencialnih uporabnikov. Majice nosijo stari in mladi, otroci in odrasli, moški in ženske, skratka vsi. Uporabne so doma, pri delu, ob športanju in še bi lahko naštevali.
Promocijske majice so prisotne vsepovsod. Skoraj vsako podjetje jih ima v svojem naboru promocijskih daril ali pa kot korporativni del uniforme za svoje zaposlene. Zelo so popularne v športnih društvih ali pa v šolah in univerzah, saj z njimi njihovi člani in pripadniki izkazujejo svojo pripadnost. Ne nazadnje pa je potiskana majica lahko tudi uporabno in izvirno darilo za rojstni dan ali kakšen drug praznik.
Torej, zelo velika verjetnost je, da bo podarjena majica našla uporabnika prej ali slej in s tem bo vaše reklamno sporočilo šlo med ljudi, na najbolj nevsiljiv način. Pa da ne govorimo o tem, da majice nimajo roka trajanja, kot na primer koledar. In če mislite, da se majice uporabljajo samo poleti, se močno motite. Majica je brezčasno, uporabno in praktično promocijsko darilo.
Majice v največ primerih tiskamo, seveda pa tudi vezemo. O tem smo že pisali v spletnem dnevniku "Tisk ali vezenje na promocijski tekstil" Dotisk je lahko minimalističen (majhen logo na srcu ali kakšni drugi poziciji) ali pa kompleksen dizajn, ki vsebuje bolj bogato grafiko z globoko sporočilno vrednostjo. Kar nekaj takšnih, že oblikovanih majic najdete na naši spletni strani majice.si. V večino teh dizajnov lahko vstavimo vaše sporočilo ali logotip.
Posebej je treba poudariti tudi možnost menjavo všivne etikete, z dotiskom na notranjosti majice, kjer uporabimo vaš logotip ter vse znake vzdrževanja in s tem majico naredimo popolnoma unikatno. Ja, res je, možnosti so skoraj neomejene.
Če povzamemo, je pri nabavi promocijskih majic treba upoštevati vrsto dejavnikov, ki pomembno vplivajo na kakovost vašega promocijskega darila. V našem podjetju smo vam na podlagi naših več kakor 30-letnih izkušenj pripravili posebno akcijsko ponudbo potiskanih majic, ki bo zagotovo izpolnila vaša pričevanja.
Torej, ko boste naslednjič razmišljali o načinu promocije svojega podjetja ali blagovne znamke, pomislite na promocijske majice. Imajo vse, kar mora imeti dobro promocijsko darilo. Ne bo vam žal!
Priporočamo za branje še bloge, v katerih pišemo o podobni temi:
Sedaj je pravi čas za kratke majice in poletne kape
Promocijske majice Roly Braco odlične tudi na modni pisti