Ali izkoriščate velik potencial poslovnih in promocijskih daril?

Zakaj za promocijo blagovne znamke uporabljati promocijska darila?

Tukaj je le nekaj razlogov in statistik, zakaj se investicija v promocijska darila ali poslovna darila vedno splača.

  • Poslovna darila so edini oglaševalski medij, s katerim lahko vključite vsa čutila uporabnikov: vid, dotik, vonj, sluh in okus.
  • Raziskave (PPAI) kažejo, da se bo 83 % ljudi spomnilo podjetja, od katerega so prejeli poslovno darilo. Za primerjavo: le 7 % ljudi se spomni podjetja, katerega oglas so videli na televiziji.
  • Podatki raziskave v ZDA kažejo, da ima kar 91 % ljudi v svoji kuhinji vsaj en promocijski izdelek. 74 % ljudi ima vsaj en promocijski izdelek v svoji pisarni.
  • Raziskave v ZDA tudi kažejo, da 73 % ljudi uporablja promocijska darila vsaj 1 x tedensko.
  • V eni izmed PPAI raziskav je 60 % obdarovancev zatrdilo, da bi raje sodelovali s podjetjem, od katerega so prejeli powerbank.
  • PPAI je raziskovala tudi učinek promocije z brandirano skodelico, v primerjavi z oglasom na radiu ali televiziji: 57 % ljudi se je spomnilo oglaševalca na skodelici, medtem, ko si je oglaševalca na radiu zapomnilo le 32 % vprašanih, oglasa na televiziji pa 28 % ljudi.

potencial poslovnih daril

Sicer je najbolj priljubljeno promocijsko darilo še vedno poslovni tekstil, ki zajemo več kot polovico celotnega spektra poslovnih daril. Tekstilu sledijo tehnični izdelki in pisarniški material.
Poslovno darilo z največ vpliva pa naj bi po PPAI raziskavi bili powerbanki. Kar 87 % obdarovancev bi naj prejeti powerbank obdržalo zase.

Če so vas podatki in statistike prepričali, boste v prihodnje marketinške aktivnosti zagotovo vključili tudi poslovna in promocijska darila. A zastavljene cilje boste lahko dosegli le z dobrimi poslovnimi darili.  Dobro poslovno darilo pa je kakovostno, ima dolgo življenjsko dobo in je uporabno.
Da jim je na prvem mestu uporabnost darila, je zagotovila večina prejemnikov daril je v eni izmed PPAI raziskav.

Seveda pa se trendi na področju poslovnih in promocijskih daril spreminjajo iz leta v leto.

Trendi na področju promocijskih in poslovnih daril za 2017

Trendi, ki jih vsako leto raziskuje in predstavi organizacija PPAI, za leto 2017 pravijo naslednje.

Trend številka 1: Vedno več poudarka na kakovosti, manj na ceni

V preteklosti so bila najbolj prodajana darila z najnižjo ceno. Obdarovanci so bili veseli prav vsega, kar so prejeli brezplačno. A danes temu ni več tako. Potrošniki cenijo darila, ki so kakovostna in uporabna. Z nekakovostnimi, neuporabnimi in neizvirnimi darili boste dali vtis, da niste posvetili veliko truda v obdarovanje. Potrošniki bodo slabe lastnosti darila začeli povezovati z vašimi izdelki, storitvami in blagovno znamko.

Kljub temu, da nov trend pomeni tudi večji vložek za podjetja, rezultati ta vložek vsekakor opravičijo. Odlični rezultati kakovostnih poslovnih daril se kažejo v dveh oblikah: v večjih prihodkih in boljši percepciji vaših izdelkov oz. storitev in blagovne znamke.

Trend številka 2: Idealni čas za promocijsko darilo je … vedno.

Trendi obdarovanj se spreminjajo tudi v smislu časa obdarovanja. V preteklosti se je večina promocijskih in poslovnih daril podarila v času novoletnih praznikov.

V današnjem času se vse več podjetij odloča za obdarovanje svojih kupcev, potencialnih kupcev in poslovnih partnerjev tudi med letom, saj odkrivajo odlične rezultate, ki jih takšno obdarovanje prinaša.

Promocijska darila se podarjajo za t.i »lead generation«, torej za pridobivanje kontaktov potencialnih strank, za pospeševanje nakupov, negovanje stika z obstoječimi strankami, za negovanje odnosa s poslovnimi partnerji, zaposlenimi …

darila za poletje

Trend številka 3: Tehnološki izdelki krepijo svojo pojavnost.

Tehnološki izdelki so najhitreje rastoča kategorija v industriji poslovnih daril. Vzroke za njihovo hitro rast gre iskati v njihovi uporabnosti. Uporabnost se namreč uvršča v sam vrh kriterijev dobrega darila.

Rast je povezana tudi z rastočim odstotkom ljudi, ki dnevno uporabljajo pametne naprave (npr. sledilce aktivnosti, pametne flaške za vodo, pametne naprave za polnjenje …). Izjemo priljubljena tehnološka darila so tudi USB ključi in Power banki in Bluetooth zvočniki.

Trend številka 4: Promocijski tekstil naj bo nosljiv in zabaven

Pri promocijskem tekstilu je trend predvsem v brandiranju majic tako, da jih bodo ljudje z veseljem nosili ob vseh priložnosti. Zraven logotipa tako lahko na majice vaše znamke postavite tudi zabavno ilustracijo, slogan, ipd.

Zanimivi dotiski naj prevladujejo in kjer je le mogoče, naj bodo v ospredju, celo pred logotipom.  Primer takšnega promocijskega darila je vrečka Moira, ki smo jo tako potiskali in je naše promocijsko darilo.

izvirno potiskani izdelki

Prav tako je v kategoriji promocijskega tekstila še več poudarka na kakovosti.

Trend številka 5: Vse bolj priljubljena postajajo eko darila

 Vse bolj priljubljena postajajo tudi »eko poslovna darila«, ki so narejena iz naravi prijaznih materialov. Obdarovanci podjetje, ki jim podari eko darilo vidijo kot bolj prijazno in odgovorno.

Po PPAI raziskavi 40 % ljudi, ki prejme okolju prijazno darilo, izboljša mnenje o blagovni znamki, ki ga je podarila.

 

Izbiro primernih poslovnih in promocijskih daril zato nikar ne prepustite naključju. Promocijski izdelki naj bodo skrbno in premišljeno izbrani. Nič manj pa ni pomemben tudi dobavitelj daril.

Zavedamo se svoje odgovorne naloge, zato se trudimo, da natančno spoznamo vaše želje in vam nato kakovostno svetujemo. Ker imamo s poslovnimi darili že več kot 25 let izkušenj in ker z našimi dobavitelji sodelujemo že zelo dolgo (le najbolj priznane blagovne znamke) imamo dobre tržne pozicije.
Tako vam lahko zagotovimo najboljše cene in hitre dobavne roke.

A samo podarjanje promocijskih izdelkov ni dovolj. Da promocijski izdelki dosežejo želene učinke je izjemno pomembno, da so primerno in kakovostno brandirani. Prav brandiranje bo poskrbelo, da bo vaša blagovna znamka v mislih vaših potrošnikov ostala. In ne skrbite – pri nas dobite vse na enem mestu: svetovanje, kakovostna poslovna darila in tisk, vezenje ali graviranje. 

Splača se vam postati član Habeco VIP kluba. Preberite kakšni so pogoji in predvsem glavne prednosti članstva. 

Se trudite povečati prodajo? Potem vam bo prišel prav tudi ta zapis "6 čustev kako povečati prodajo"