Posedeti ob dobri kavi, pijači ali jedi, v prijetni družbi je dogodek, za katerega si vsakdo rad vzame čas. In če imamo možnost izbire, zagotovo izberemo lep, prijeten lokal, kjer je osebje prijazno in uslužno ter praviloma zagotovo tudi okusno in enotno oblečeno. Skoraj po celem svetu je to standard, ki kaže na kvalitetni nivo lokala, resnost in zavedanje lastnikov kako se dela posel in profesionalen odnos do svojih strank in obiskovalcev. Mogoče boste rekli, da takšna gostinska oblačila veliko stanejo, pa vendar to ni res. Takšna naložba sploh ni velika in se zagotovo zelo hitro povrne. In v današnjem blogu vam bomo predstavili kopico rešitev, ki vam bodo podkrepile to našo trditev.
In če začnemo z natakarji, ki so tudi najbolj na očeh in zato tudi prvi, ki ustvarijo dober ali manj dober vtis. Zagotovo imate v spominu pariške ali italijanske natakarje, njihovo eleganco in stil, s katerim vam postrežejo kavo, ki je mimogrede parkrat dražja kakor drugod. In ne delajmo si utvar, takšna postrežba na nivoju ni slučajna in zagotovo tudi ne zastonj, temveč skrbno premišljena poslovna poteza. V lokalih, kjer se postreže bolje in s stilom, so tudi cene višje, zato se tudi, kot smo že rekli, naložba v "uniformo" hitro povrne. Že enotno oblečen personal, v klasičnih T majicah, ki so vse enake barve, daje pečat lokalu in prepoznavnost med gosti. Verjemite, že takšna malenkost bo zagotovo dala vašemu poslu novo dimenzijo. Če želite nivo višje, vam predlagamo kvalitetno polo majico, v ženskem ali moškem modelu, ki jo lahko dobite že za ceno treh kav. Ovratnik zagotovo naredi svoje in da majici bolj resen in eleganten izgled. V večini primerov je polo majica čisto v redu rešitev, ki je zaradi udobnosti prijazna tudi do zaposlenih.
Seveda se tudi s kvalitetnim nivojem lokala, dviga tudi standard uniforme zaposlenih. V kakšnem boljšem caffe baru ali restavraciji je primerno, da oblečete osebje v delovne srajce, ki so iz trpežnega materiala in zaradi tega tudi dlje časa izgledajo primerno, kljub pogostemu pranju in likanju. Če dodate majicam ali srajcam še gostinski predpasnik, pa bodo vaši zaposleni po videzu že zelo blizu prej omenjenim pariškim in italijanskim kolegom. S tem pa ste vsaj glede elegantnega osebja, dosegli nivo, kjer so tudi vaše cene lahko malce višje od konkurence.
Večkrat je dilema ali naj bodo oblačila za natakarje iz 100% bombaža ali naj bo material mešanica bombaža in poliestra. Priznati moramo, da enostavnega odgovora ni. Prednosti so na eni in na drugi strani. Bombaž je naraven material in se zaradi tega bolje nosi, mešanice pa se po drugi strani lažje vzdržujejo in lepše nosijo ter dlje trajajo. Če pa že moramo, bi se mi opredelili za blage mešanice bombaža in poliestrov, torej kompromis med naravnim in umetnim. Tukaj je potrebno tudi dodati, da poliestri, torej umetni materiali, postajajo in so že vse bolj podobni naravnim materialom, tako po otipu, kakor tudi po občutkih ob nošenju.
Časi, ko si bili kuharji skriti nekje od zadaj, so več ali manj minili. Danes je marsikatera kuhinja vidna gostom, kar jim daje še dodaten občutek domačnosti. Zato je še toliko bolj primerno, da so kuharji in ostali delavci v kuhinji »dostojno« oblečeni. Cena kvalitetne in udobne bele majice, komaj kaj preseže ceno ene kave, zato se morate strinjati z nami, da se v tem segmentu poslovanja res ne splača varčevati. Če pa kuharju dodamo še lahko bombažno kuharsko kapo, po res zelo ugodni ceni, bo le ta poudaril vaš profesionalen pristop v kuhinji. Morajo pa biti kuharska oblačila, zaradi posebnih pogojev, ki so v kuhinji, iz 100% česanega bombaža, kajti le takšen zagotavlja potrebno udobje.
Zelo priporočljivo je, da se na zgoraj navedene artikle potiska oziroma izveze logotip ali reklamno sporočilo, ki dodatno poudari blagovno znamko vašega lokala. V večini primerov je dovolj decentno vezenje, seveda pa se velikokrat izvaja tudi tisk, sploh ko želimo kaj izpostaviti in zaradi tega so tudi dimenzije logotipa večje. Bojazen, da tisk ne bi bil obstojen, je odveč, seveda če je le ta pravilno in strokovno izveden in se vzdrževanje izvaja po navodilih na všivni etiketi. Naše 30 letne izkušnje, so zagotovilo, da vemo kako se tem stvarem streže.
Še na en vidik ne smemo nikakor pozabiti. Zaposleni, katerim delodajalec nudi kvalitetna in udobna delovna oblačila, zagotovo čutijo večjo pripadnost do podjetja, njihovo počutje na delovnem mestu pa je definitivno boljše, kar pa konec koncev tudi ni zanemarljivo. Saj veste, zadovoljen delavec, dosega boljše rezultate. In ali ni to bistvo vsega?
Enotno, elegantno oblečeno osebje vsakemu obiskovalcu daje vtis, da je prišel v lokal, kjer vedo, kako se stvari strežejo. Ni zanemarljivo, da prvi vtis največkrat pogojuje tudi celotno doživetje obiska in uporabniške izkušnje. Zato lahko z gotovostjo trdimo, da je naložba v uniforme vašega osebja ena bolj donosnih v vašem poslu. Seveda pa tudi lepa obleka ne more nadomestiti arogance, slabe postrežbe in ostalih pomanjkljivosti.
Pa še tale namig! Imate dostavo hrane na dom, vaši kuharji iščejo sestavine za kuhinjo po tržnici ali trgovinah, vaša tajnica gre na banko ali ima kak drug opravek? Zakaj jih ne bi poleti oblekli v kakšno simpatično majico ali ob hladnejših dnevih kakšno jakno ali brezrokavnik z vašim logotipom. S tem boste dosegli veliko pozitivnih učinkov, od promocije, do profesionalnega izgleda zaposlenih, ob zelo malem vložku. Le pomislite!
Smo z našimi predlogi in argumenti vzbudili vaše zanimanje? Imate še kakšno vprašanje ali potrebujete ponudbo? Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali in svetovali.
Ste odločeni za vaše zaposlene nabaviti enotne delovne uniforme, pa ne veste ali le te potiskati ali izvesti? V našem blogu Tisk ali vezenje na tekstil smo odgovorili na večino tovrstnih vprašanj.