Poslovna darila so zelo učinkovito in nizkoproračunsko marketinško orodje. Pri prepoznavnosti podjetja in pospeševanju prodaje prinašajo izjemne rezultate, hkrati pa so cenovno dostopna tudi manjšim podjetjem.
Vaše darilo, z vašim logotipom, v rokah uporabnikov bo poskrbelo, da se bodo naslednjič, ko bodo potrebovali vaše izdelke ali storitve, spomnili na vas – ne na vašo konkurenco.
Da bodo rezultati vaših poslovnih in promocijskih daril zares odlični, se izogibajte nekaterim najbolj pogostim napakam, ki jih podjetja pri naročanju poslovnih darili naredijo.
Posledice hitenja so pogosto opazne pri učinkovitosti, ki ni tako visoka kot pri ostalih. Zato poslovna darila naročite pravočasno.
Za naročilo in dostavo učinkovitih daril je potreben določen čas. Hitrost se pozna pri izboru daril, ki ni tako premišljen kot sicer, pa tudi v brandiranju promocijskih izdelkov.
Rešitev in dobra praksa uspešnih podjetij je, da poslovna darila vključijo v letni marketinški plan.
K pravočasnemu naročanju vam bo pomagalo tudi članstvo v Habeco VIP klubu, kjer vam je poleg ostalih prednosti na voljo tudi prednostna obravnava pri pripravi naročil. Kliknite za več informacij in registracijo v Habeco VIP klub.
Cena je včasih glavni ali celo edini kriterij pri izboru promocijskih daril. Kakovost, uporabnost, izvirnost pa ostanejo v ozadju.
Poslovna darila spadajo med zelo učinkovita marketinška orodja, ki so hkrati stroškovno ugodna in dostopna. A pri njihovem izboru naj edini kriterij ne bo cena.
Da se izognemo takšnim napakam naših strank, nudimo brezplačno svetovanje pri izbiri najboljših poslovnih daril za določeno podjetje.
Prav tako so naši izdelki, tudi najbolj ugodni, pod stalnim nadzorom kakovosti, da dosegajo zastavljene kriterije. To pomeni, da so tudi ugodna darila lahko dobra - če so le kakovostna in tudi nasploh ustrezajo vašim ciljem, ciljni javnosti ter blagovni znamki.
Kliknite na povezavo za izbor dobrih poslovnih daril, ki stanejo 1 EUR ali manj.
Poznate svojo ciljno javnost? Kaj jim je všeč? Česa bodo veseli? Tudi, če je vam darilo všeč in se vam zdi, da se ujema z vašo blagovno znamko, pred naročilom premislite, če bo darilo uporabno in všeč vaši ciljni javnosti.
Na svoja promocijska darila vedno postavite vsaj svoj logotip. Tudi, če ste promocijska darila naročili za pospeševanje prodaje, v obliki daril ob nakupu. Tako bodo imela dvojni učinek – pospeševala bodo vašo prodajo in poskrbele za prepoznavnost vašega podjetja.
Na promocijskih darilih so zelo dobrodošli tudi kreativnih dizajni – seveda pri tistih, ki to omogočajo.
Pri promocijskem tekstilu je najpomembneje, da je brandiran tako, da ga bodo uporabniki z veseljem nosili.
Enako velja za ostala darila. Dizajn naj bo lep in učinkovit. Darila, ki so neizvirno potiskana in polna nepomembnih informacij, ne bodo učinkovita, saj jih uporabniki ne bodo želeli uporabljati.
Količino informacij prilagajajte vašemu cilju in površini, ki vam je na voljo. Če želite, da uporabniki pridejo na vašo stran, navedite le naslov spletne strani, telefonska številka pa je v tem primeru nepotrebna in jo lahko izpustite.
Če podjetja poslovna ali promocijska darila ne naročajo načrtno, se pogosto zgodi, da so pri naročilu preveč previdni kar se tiče količine in naročijo nezadostne količine daril.
To lahko predstavlja težavo, saj bi donaročene izdelke potrebovali takoj, kar pa je seveda nemogoče. Zgodi se lahko celo, da izbranih daril ni več na zalogi. Zato bodite pozorni, da boste v plan obdarovanja vključili vse vaše ciljne javnosti in naročili dovolj daril za vse. Navsezadnje pa se naročilo večjih količin poslovnih daril splača, saj lahko s tem privarčujete do kar 30 %.
Tudi distribucija daril je izjemno pomembna in jo je priporočljivo vključiti v marketinški načrt.
Dogaja se nekaj takšnega: Direktor Tomaž za poslovna darila ob koncu leta za svoje stranke in potencialne stranke naroči stenske koledarje. O tem obvesti svoje zaposlene. A ker ne predvidi distribucije in ne poda natančnih navodil, je marca naslednje leto še več kot polovica neuporabnih koledarjev, ki romajo v koš. Njegovi zaposleni so nanje najbrž pozabili ali niso razumeli komu in kdaj jih lahko podarijo. Takšna napaka prinaša neučinkovitost in je metanje denarja skozi okno.
Ko podjetja vidijo dobre rezultate, ki jih konkurenca žanje zaradi dobrih promocijskih daril, seveda želijo enako. Velikokrat naročijo enaka ali podobna darila, ki jih podobno tudi brandirajo. Napaka! Ne bojte se izstopati in biti drugačni. Poiščite svojo zgodbo in poslušajte želje svoje ciljne javnosti.
Kreativni bodite tudi pri brandiranju, kar še posebej velja za promocijski tekstil. Naj bodo vaše majice, puloverji, jakne … takšni, da jih bodo z veseljem nosili. Izstopajte. Naj obdarovanci vedo, da uporabljajo promocijsko darilo vašega podjetja.
Upoštevajte zgornje napotke in vaša poslovna ter promocijska darila bodo prinašala izjemne rezultate. K temu cilju pa vam bo z veseljem pomagala tudi naša ekipa strokovnjakov, ki vam je vedno na voljo za vsa vprašanja in nasvete.
Zanimivi blogi na podobno temo so tudi:
Promocijska darila ali poslovna darila? Kakšna je razlika in katera so primerna za vas?
Ali izkoriščate velik potencial poslovnih in promocijskih daril?