Organizacija PPAI redno opravlja raziskave iz področja promocijskih izdelkov in poslovnih daril. Večina prejemnikov daril je v eni izmed njihovih raziskav zatrdila, da jim je pri prejetem darilu na prvem mestu njegova UPORABNOST.
Seveda gledajo tudi na vrednost darila, barve, velikost. A če je darilo uporabno, je vse ostalo bolj sprejemljivo. In takšna darila večina (kar 87 % vprašanih) obdrži dlje od enega leta.
Med uporabna darila zagotovo spada celoten spekter promocijskega tekstila.
Zelo uporabna darila so tudi tehnološki izdelki: polnilci, mobilni dodatki, powerbanksi in druga uporabna ter napredna tehnologija.
V tokratnem zapisu se bomo posvetili najbolj priljubljenim – promocijskemu tekstilu.
55 % promocijskih izdelkov in poslovnih daril predstavlja promocijskih tekstil. In to zagotovo ni naključje:
Promocijski tekstil vključuje:
Zraven uporabnosti je pri promocijskih izdelkih izjemno pomembna tudi kakovost. Kakovostno darilo dokazano izboljša vtis, ki ga ima o podjetju prejemnik darila. Prav tako bo prejemnik kakovostno majico uporabljal dlje časa in vam tako dlje časa delal reklamo in bil povezan z vašim podjetjem.
Na promocijski tekstil lahko postavite logotip svojega podjetja in tako uspešno krepite pripadnost podjetju ter učinkovito širite prepoznavnost blagovne znamke.
Še eno zanimivo dejstvo: PPAI je v eni izmed svojih raziskav potrošnikom pokazal izdelek brez logotipa, ki je bil identičen promocijskemu darilu, ki so ga prejeli pred časom. Rezultati so bili navdušujoči – velika večina je prikazan izdelek povezala z logotipom in podjetjem, ki je bilo na njihovem darilu.
Zelo pomembno je torej, da na naročen promocijski tekstil postavite svoj logotip. A na kakšen način? Je boljše vezenje ali tisk?
Standardno vprašanje skoraj vsakega kupca, ki nakupuje promocijski tekstil. Odgovor pa ni enoznačen. Vsaka tehnika ima svoje prednosti in obe sta izjemno obstojni – le izdelani morata biti pravilno.
Pri majicah iz tanjših materialov je bolj priporočljivo tiskanje. Večja je debelina in kakovost majice – bolj pride v poštev tudi vezenje.
Pri polo majicah, ki so v večini iz debelejšega materiala in se nanje postavlja manjši logotip, je v praksi bolj priljubljeno vezenje.
Seveda pa je kriterij za odločitev o prvi in drugi možnosti tudi cena. Manjši je logotip, bolj konkurenčno je vezenje in obratno. Pri večjih logotipih ali celo dodatnih elementih na tekstilu je cenovno ugodnejši tisk.
Želite ogromno podatkov, na majhni površini? Vezenje vas pri tem lahko omejuje. Namreč, že sama igla za vezenje je debeline 1 mm, kar omejuje pri izdelavi detajlov. Pri tisku pa je možnosti ogromno.
Razlika tudi v pripravi: pri vezenju je potrebno izdelati program, ki ga lahko uporabljamo v nedogled in ob novih naročilih predstavlja strošek le vezenje. Pri tisku, pa je potrebno ob vsakem naročilu izdelati nova sita, kar predstavlja ob vsakem naročilu vedno znova strošek.
Seveda pa smo vam vedno na voljo za nasvet, da skupaj najdemo najboljšo rešitev za vaš promocijski tekstil.
Vam je bil tokratni zapis všeč? Imate vprašanje, pripombo ali predlog? Veseli bomo vašega komentarja.
Mogoče vam v povezavi s promocijskim tekstilom pride prav kateri od preteklih zapisov:
Delovna oblačila in delovni čevlji Regatta za vašo varnost
Elegantno oblečeni natakarji prinašajo večji dobiček
Kakšna je dobra promocijska majica